Gezellig aan de bar...
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

Re: Gezellig aan de bar...
Even kort samengevat:
...transfergeruchten...heeft wel oren naar...roddel...beweert...optie...zou...voor hetzelfde geld...
Behoorlijk non-news dus. Dit verhaaltje had ook vorig jaar rond deze tijd al geschreven kunnen zijn.
...transfergeruchten...heeft wel oren naar...roddel...beweert...optie...zou...voor hetzelfde geld...
Behoorlijk non-news dus. Dit verhaaltje had ook vorig jaar rond deze tijd al geschreven kunnen zijn.
1 x
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

En in een andere gerucht stapt Ferrari uit de F1 omdat ze ontevreden zijn over de koerswijziging in de toekomst.
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

squaadgras schreef:Het is koers!
Het was helaas een zwarte dag in de koers...
RIP Michael Goolaerts.
1 x
- squaadgras
- Forum goeroe

nigel_tufnel schreef:squaadgras schreef:Het is koers!
Het was helaas een zwarte dag in de koers...![]()
RIP Michael Goolaerts.
Ik heb de koers verder niet gevolgd, uiteraard wel de feiten meegekregen. Maar wat ik me afvroeg: Kreeg ie die hartstilstand op een moment dat er al heel zwaar ingespannen was, of was het op een nog rustig moment en was het hem dus waarschijnlijk sowieso wel overkomen, ongeacht de zwaarte van de koers?
0 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

Dre schreef:Ik heb de koers verder niet gevolgd, uiteraard wel de feiten meegekregen. Maar wat ik me afvroeg: Kreeg ie die hartstilstand op een moment dat er al heel zwaar ingespannen was, of was het op een nog rustig moment en was het hem dus waarschijnlijk sowieso wel overkomen, ongeacht de zwaarte van de koers?
Dat moet verder onderzoek nog uitwijzen.
Er zou blijkbaar ook nog een autopsie volgen.
Het is momenteel nog niet duidelijk of hij een hartstilstand kreeg en daardoor viel of dat hij viel en daardoor een hartstilstand kreeg...
Het was op een kasseistrook dus een erg rustig moment zal het volgens mij niet geweest zijn.
0 x
DvdB schreef:Nog (meer) mensen die het niet erg vinden dat Barca exit CL is ?
Dirk
"Niet erg" is nog zacht uitgedrukt, héérlijk vind ik het!

0 x
- defeatless
- Moderator

nigel_tufnel schreef:Dre schreef:Ik heb de koers verder niet gevolgd, uiteraard wel de feiten meegekregen. Maar wat ik me afvroeg: Kreeg ie die hartstilstand op een moment dat er al heel zwaar ingespannen was, of was het op een nog rustig moment en was het hem dus waarschijnlijk sowieso wel overkomen, ongeacht de zwaarte van de koers?
Dat moet verder onderzoek nog uitwijzen.
Er zou blijkbaar ook nog een autopsie volgen.
Het is momenteel nog niet duidelijk of hij een hartstilstand kreeg en daardoor viel of dat hij viel en daardoor een hartstilstand kreeg...
Het was op een kasseistrook dus een erg rustig moment zal het volgens mij niet geweest zijn.
Als je de beelden bekijkt, dan gaat hij gewoon rechtdoor in een flauwe bocht tegen de berg zand aan. 't Lijkt alsof hij toen al zich niet goed voelde, hij ligt ook direct roerloos op de grond. Ik ben geen arts, maar als je ziet hoe hij erbij ligt, lijkt hij al haast overleden. Voor wie wil hier de beelden.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Ondertussen is aangetoond middels een autopsie dat hij een hartaanval kreeg voor hij viel.
https://www.hln.be/sport/wielrennen/par ... ~ad3c132e/
https://www.hln.be/sport/wielrennen/par ... ~ad3c132e/
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Gefeliciteerd daar in Eindhoven Dyson81, je zal het nu nog wel niet lezen Dennis denk ik . De stad in en dronken van geluk

0 x
hoogheid2015 schreef:Gefeliciteerd daar in Eindhoven Dyson81, je zal het nu nog wel niet lezen Dennis denk ik . De stad in en dronken van geluk![]()
Dank René, groot feest hierzo! Volgend jaar maar in het Haagse

0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Ik heb niet echt een idee waar ik dit kan plaatsen, dus doe ik het maar hier. Ik ben net per toeval te weten gekomen dat De Poldernaar uit Antwerpen blijkbaar falliet is en er 18.000 flessen drank via een veiling zullen verkocht worden.

0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”