Voor 180 miljoen $ / 2 zou ik me ook wel temmus laten slaan

Nino schreef:mer1973 schreef:Nino schreef:Kijken we nog uit naar het gevecht tussen Floyd en Conor?
Dat zal toch maar 1 ronde duren!!! Kan me niet voorstellen dat dit lang duurt.
Neem aan dat je dan bedoeld dat Floyd hem in één ronde sloopt?

mer1973 schreef:Het elleboogje komt wel pas, zodra hij iemand in zijn ooghoeken ziet verschijnen.
Het blijft een heel sympathieke en aardige man, maar denk dat hij hier toch fout zat.

squaadgras schreef:Heb het een keer of 20 terug gezien nu.. blijft een twijfelachtige. Hoe een vlakke 208km lange saaie vlakke rit zoveel stof doet opwaaien. Denk niet met opzet, maar wel schuldig aan valpartij. DSQ te zwaar.
Dre schreef:squaadgras schreef:Heb het een keer of 20 terug gezien nu.. blijft een twijfelachtige. Hoe een vlakke 208km lange saaie vlakke rit zoveel stof doet opwaaien. Denk niet met opzet, maar wel schuldig aan valpartij. DSQ te zwaar.
Of de elleboog zelf de directe oorzaak van de valpartij is geweest, da's inderdaad twijfelachtig. Maar de hele houding van Sagan, het naar de zijkant rijden terwijl ie weet/ziet dat daar iemand langs dreigt te komen, én het onmiskenbaar opzettelijk uitsteken van de elleboog is wat mij betreft voldoende. In een split second heeft ie besloten: "Jij komt er hoe dan ook niet langs vriend", en zo geschiedde...
Ik vergelijk het een beetje met voetbal: Je hoeft een speler niet eens te raken of zijn been te breken om met rood en een flinke schorsing gestraft te worden, de intentie én het risico dat je neemt kan al voldoende zijn. En zeker met dit soort snelheden, onverantwoord in mijn ogen.
Nino schreef:Met die beredenering maak je wielrennen nog iets meer gay als dat ik het al vind Dre, ga je me nou vertellen dat ze ook niet mogen blokken ?

Dre schreef:Nino schreef:Met die beredenering maak je wielrennen nog iets meer gay als dat ik het al vind Dre, ga je me nou vertellen dat ze ook niet mogen blokken ?
Gelukkig ga ik daar niet over, maar gezien het nagenoeg ontbreken van enige bescherming en de snelheden waarmee gereden wordt...
En tja, gay... die gasten liggen half open, breken van alles en 'twijfelen' daarna nog of ze de volgende dag nog op de fiets kunnen/zullen stappen...
Dan vind ik die rollende voetballers met hun fopduikjes en matennaaierij toch belangrijkere kandidaten voor zo'n stempel
Nino schreef:We hebben het over fietsen toch?![]()
Dre schreef:Nino schreef:We hebben het over fietsen toch?![]()
![]()
Die zin hád ik inderdaad iets anders kunnen formuleren

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten