Gezellig aan de bar...

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Gezellig aan de bar...

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 04 Jul 2017, 20:15

Daar ga ik wel vanuit al heeft Floyd in z'n carriere het vaak moeilijk tegen southpaws.. :bigsmile

Voor 180 miljoen $ / 2 zou ik me ook wel temmus laten slaan :lol:
0 x
2 ∞ & →

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 04 Jul 2017, 20:16

Nino schreef:
mer1973 schreef:
Nino schreef:Kijken we nog uit naar het gevecht tussen Floyd en Conor?

Dat zal toch maar 1 ronde duren!!! Kan me niet voorstellen dat dit lang duurt.

Neem aan dat je dan bedoeld dat Floyd hem in één ronde sloopt?

HAHAHA

Voor 100 miljoen zou ik me ook laten slopen. :bigsmile
1 x

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 04 Jul 2017, 20:17

We dachten hetzelfde Soren.
1 x

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 04 Jul 2017, 20:18

mer1973 schreef:Het elleboogje komt wel pas, zodra hij iemand in zijn ooghoeken ziet verschijnen.
Het blijft een heel sympathieke en aardige man, maar denk dat hij hier toch fout zat.

Op dat moment is die rechtsachter al aangetikt door Cav dus reactie om evenwicht te bewaren. Heb je geen controle over met die snelheden. Cav ging toen al richting de hekken door initiele contact (denk nl. dat elleboog hem niet geraakt heeft). Initiele contact trouwens wel omdat Sagan gat sluit.. (wat elke sprinter doet).
Laatst gewijzigd door squaadgras op 04 Jul 2017, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
2 ∞ & →

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 04 Jul 2017, 20:22

Klinkt logisch.

Maar dan moet een jury dit toch ook zien.
Nu begin ik ook te twijfelen.
Blijkbaar zijn de heren ook naast de weg bevriend las ik net, misschien heb je wel gelijk.

Toen ik het zag dacht ik in elk geval dat er opzet bij was.
0 x

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 04 Jul 2017, 20:25

Heb het een keer of 20 terug gezien nu.. blijft een twijfelachtige. Hoe een vlakke 208km lange saaie vlakke rit zoveel stof doet opwaaien. Denk niet met opzet, maar wel schuldig aan valpartij. DSQ te zwaar. :lol:
Laatst gewijzigd door squaadgras op 04 Jul 2017, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
2 ∞ & →

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 04 Jul 2017, 20:29

Nou die andere 207 km en 950 mtr waren ook slaapwekkend. Wacht met smacht op de bergjes.
0 x

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 04 Jul 2017, 21:30

:lol: :lol: :lol:

0 x
2 ∞ & →

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 04 Jul 2017, 22:15

squaadgras schreef:Heb het een keer of 20 terug gezien nu.. blijft een twijfelachtige. Hoe een vlakke 208km lange saaie vlakke rit zoveel stof doet opwaaien. Denk niet met opzet, maar wel schuldig aan valpartij. DSQ te zwaar. :lol:

Of de elleboog zelf de directe oorzaak van de valpartij is geweest, da's inderdaad twijfelachtig. Maar de hele houding van Sagan, het naar de zijkant rijden terwijl ie weet/ziet dat daar iemand langs dreigt te komen, én het onmiskenbaar opzettelijk uitsteken van de elleboog is wat mij betreft voldoende. In een split second heeft ie besloten: "Jij komt er hoe dan ook niet langs vriend", en zo geschiedde...
Ik vergelijk het een beetje met voetbal: Je hoeft een speler niet eens te raken of zijn been te breken om met rood en een flinke schorsing gestraft te worden, de intentie én het risico dat je neemt kan al voldoende zijn. En zeker met dit soort snelheden, onverantwoord in mijn ogen.
1 x

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 04 Jul 2017, 22:32

Dre schreef:
squaadgras schreef:Heb het een keer of 20 terug gezien nu.. blijft een twijfelachtige. Hoe een vlakke 208km lange saaie vlakke rit zoveel stof doet opwaaien. Denk niet met opzet, maar wel schuldig aan valpartij. DSQ te zwaar. :lol:

Of de elleboog zelf de directe oorzaak van de valpartij is geweest, da's inderdaad twijfelachtig. Maar de hele houding van Sagan, het naar de zijkant rijden terwijl ie weet/ziet dat daar iemand langs dreigt te komen, én het onmiskenbaar opzettelijk uitsteken van de elleboog is wat mij betreft voldoende. In een split second heeft ie besloten: "Jij komt er hoe dan ook niet langs vriend", en zo geschiedde...
Ik vergelijk het een beetje met voetbal: Je hoeft een speler niet eens te raken of zijn been te breken om met rood en een flinke schorsing gestraft te worden, de intentie én het risico dat je neemt kan al voldoende zijn. En zeker met dit soort snelheden, onverantwoord in mijn ogen.

Met die beredenering maak je wielrennen nog iets meer gay als dat ik het al vind Dre, ga je me nou vertellen dat ze ook niet mogen blokken ?
1 x
Afbeelding

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 04 Jul 2017, 22:40

Nino schreef:Met die beredenering maak je wielrennen nog iets meer gay als dat ik het al vind Dre, ga je me nou vertellen dat ze ook niet mogen blokken ?

Gelukkig ga ik daar niet over, maar gezien het nagenoeg ontbreken van enige bescherming en de snelheden waarmee gereden wordt...
En tja, gay... die gasten liggen half open, breken van alles en 'twijfelen' daarna nog of ze de volgende dag nog op de fiets kunnen/zullen stappen...
Dan vind ik die rollende voetballers met hun fopduikjes en matennaaierij toch belangrijkere kandidaten voor zo'n stempel :bigsmile
6 x

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 04 Jul 2017, 22:43

Dre schreef:
Nino schreef:Met die beredenering maak je wielrennen nog iets meer gay als dat ik het al vind Dre, ga je me nou vertellen dat ze ook niet mogen blokken ?

Gelukkig ga ik daar niet over, maar gezien het nagenoeg ontbreken van enige bescherming en de snelheden waarmee gereden wordt...
En tja, gay... die gasten liggen half open, breken van alles en 'twijfelen' daarna nog of ze de volgende dag nog op de fiets kunnen/zullen stappen...
Dan vind ik die rollende voetballers met hun fopduikjes en matennaaierij toch belangrijkere kandidaten voor zo'n stempel :bigsmile

We hebben het over fietsen toch? :lol:
Wat betreft voetballers zijn ook daar kandidaten zat inderdaad!
1 x
Afbeelding

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 04 Jul 2017, 22:46

Nino schreef:We hebben het over fietsen toch? :lol:

:P
Die zin hád ik inderdaad iets anders kunnen formuleren :lol:
2 x

FGG
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor FGG » 05 Jul 2017, 08:59

Dre schreef:
Nino schreef:We hebben het over fietsen toch? :lol:

:P
Die zin hád ik inderdaad iets anders kunnen formuleren :lol:

Die moest ik ook even 2x lezen.

Maar wel met Dre eens, als er iets gay aanstellerig is in de sportwereld dan zijn het de toneelspelers van het voetballende wereldje wel. Met hun rolkoffertjes en het haar mooi in model de kleedkamer binnen komen om hun vers klaargelegde kleertjes aan te trekken om vervolgens in de wei bij het minste of geringste ten gronde te gaan alsof ze doormidden zijn geschopt. En dan zie ik Sven Kramer bij -10 op de fiets aankomen met een rugzak waar je u tegen zegt aankomen bij een ijsbaan in het hoge noorden. Klagen over vermoeidheid als ze al een keer hebben gespeeld deze week terwijl de tennissers op Wimbledon 4 uur staan te spelen en overmorgen weer aan de bak moeten. Veel te jong veel te rijk die voetballers.

:domdom
Laatst gewijzigd door FGG op 05 Jul 2017, 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 05 Jul 2017, 09:24

Als het woord "gay" wordt vervangen door aanstellerig, ben ik het er mee eens.
3 x
Affirmanti incumbit probatio

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”