Help! Probleempje met bier bewaren

Dranken op basis van of met een relatie tot Whisky niet zijnde Whisky. Voorbeelden zijn cocktails en likeuren als Drambuie en Irish Mist.
Anton
Senior
Senior
Berichten: 221
Lid geworden op: 31 Jan 2020, 22:58

Re: Help! Probleempje met bier bewaren

Ongelezen berichtdoor Anton » 03 Dec 2021, 11:33

Dan kan je inderdaad relatief goedkoop de test doen met die ontvochtigers. Mocht het niet werken kan je nog altijd iets anders uitproberen.
0 x

Gebruikersavatar
Casketje
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 621
Lid geworden op: 02 Jan 2018, 12:51
Locatie: Gent

Re: Help! Probleempje met bier bewaren

Ongelezen berichtdoor Casketje » 27 Dec 2021, 19:45

Goed ik had een tweetal weken geleden de kans om bij Westvleteren een bestelling te plaatsen, dus ook gedaan: een bakje 8 en een bakje 12 - en de blonde daar ter plaatse genuttigd "In De Vrede". Net zoals bij de Rochefort vind ik de 8 ook hier beter dan de 12, tenminste side-by-side. Op kerstdag nog een 12 gedeeld met m'n vader en toen werd wel meteen duidelijk waarom dit gezien wordt als één van de betere bieren ter wereld. Overigens voor zij die geïnteresseerd zijn in zo'n zaken - de 8 kostte €41.20 en de 12 kostte €46.40 (per 24 flesjes, excl. €15 leeggoed per bak en de flesjes). En de 4 glazen die ik er bijgekocht heb kosten €16 voor 4 stuks daar - ik zie ze online voor €16 per stuk. :HitHead

Overigens de Gouden Carolus Whisky Infused vorige week geproefd en die vond ik ook best lekker - al merkte ik daar ook niet veel whiskyinvloed in, was gewoon lekker zoet.
0 x


Terug naar “Whisky gerelateerde dranken inclusief cocktails”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast