.Maar prijs kwaliteit vind ik persoonlijk ook de flessen <10€.
.Kay schreef:Die heb ik ook laatst gekocht, 'moet' ik nog proeven. Dat soort dikke, fruitige IPA's bevallen me altijd erg goed. Hoewel een heel ander product zie eigenlijk wel een parallel met enkele van mijn favoriete distilleerderijen zoals Springbank, Clynelish, Ben Nevis en Imperial.
Nog een paar echte aanraders in die stijl:
Ārpus - DDH Citra Spectrum x Strata QIPA (QIPA!!)
Bold - Big Break
Adroit Theory - Fast Times at Heavy Metal High
Uiltje - My Life Span #5
Kees - Triple IPA
Kees - In Kees You're Thirsty
Kromme Haring - Barbarian Fishing v.8
Kingpin - Pixie Dust
Toppling Goliath - King Sue
Atelier der Braukünste - Open Sesame
Kompaan - Battle Royale Round 1
En geen IPA maar wel een vergelijkbare prachtige viscositeit:
Van Moll - Wodan (een 'tarwewijn')

Roland... schreef:
Kay, heb je toevallig ook één adres voor me, waar je al deze bieren haalt?
Roland... schreef:Kay schreef:Die heb ik ook laatst gekocht, 'moet' ik nog proeven. Dat soort dikke, fruitige IPA's bevallen me altijd erg goed. Hoewel een heel ander product zie eigenlijk wel een parallel met enkele van mijn favoriete distilleerderijen zoals Springbank, Clynelish, Ben Nevis en Imperial.
Bold - Big Break
Uiltje - My Life Span #5
Kees - Triple IPA
Kingpin - Pixie Dust

Cor - Vinabc schreef:Ken wel een leuk adresje in Houten met zo'n 200 speciaal bieren. Beetje de categorie die werd genoemd.
Anton schreef:Roland... schreef:Kay schreef:Die heb ik ook laatst gekocht, 'moet' ik nog proeven. Dat soort dikke, fruitige IPA's bevallen me altijd erg goed. Hoewel een heel ander product zie eigenlijk wel een parallel met enkele van mijn favoriete distilleerderijen zoals Springbank, Clynelish, Ben Nevis en Imperial.
Bold - Big Break
Uiltje - My Life Span #5
Kees - Triple IPA
Kingpin - Pixie Dust
Ik zie dat je van Breda bent? Half uurtje rijden vind je de op 2 na grootste drankhandel voor ipa/stout van Belgie.
De Caigny in Essen.
Zorg dat je genoeg geld bij hebt
Freddy schreef:Roland... schreef:
Ik weet geen winkels bij jou in de buurt maar ik bestel regelmatig bij deze online winkels.
https://brother-beer.nl/
https://www.beerdome.nl/nl/
https://debiertonne.shop/nl/
https://www.bier-winkel.com/
Maar er zal ook vast wel een fysieke winkel bij jou in de buurt zijn.
Roland... schreef:Kay schreef:Kay, heb je toevallig ook één adres voor me, waar je al deze bieren haalt?
Kay schreef:Roland... schreef:Kay schreef:Kay, heb je toevallig ook één adres voor me, waar je al deze bieren haalt?
Niet één helaas nee. Op veel plekken hebben ze alles van een bepaalde brouwerij en niks van andere. Lokaal heb ik in Valkenburg, Voerendaal en Margraten slijterijen met een mooi aanbod. Veel wat je in dit lijstje ziet komt echter ook van Hoptimaal, 't Biermenneke, Bier & Brouwsels en Mr. Hop. Bij Cor ook wel eens een lading mooie IPA's besteld, maar die zijn al allemaal op. Ook onlangs een pakket IPA's direct bij Frontaal besteld overigens.

Kay schreef:Roland... schreef:Kay schreef:Kay, heb je toevallig ook één adres voor me, waar je al deze bieren haalt?
Niet één helaas nee. Op veel plekken hebben ze alles van een bepaalde brouwerij en niks van andere. Lokaal heb ik in Valkenburg, Voerendaal en Margraten slijterijen met een mooi aanbod. Veel wat je in dit lijstje ziet komt echter ook van Hoptimaal, 't Biermenneke, Bier & Brouwsels en Mr. Hop. Bij Cor ook wel eens een lading mooie IPA's besteld, maar die zijn al allemaal op. Ook onlangs een pakket IPA's direct bij Frontaal besteld overigens.
Terug naar “Whisky gerelateerde dranken inclusief cocktails”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten