Welk bier drink je nu of heb je onlangs op ?
-
johan brugge
- Forum goeroe

Re: Welk bier drink je nu of heb je onlangs op ?
Sint-Bernardus Christmas Ale 10 % met Engelse mince pies. Zelfs het bier ruikt naar mince pies. Een zeer geslaagde combinatie!
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Nou, gisteren pre-oudjaar (don't ask)
- 3Fonteinen - Oude kriek
- Mikkeller - Black ink and Blood Bourbon BA
- Cantillon - Rosé de Gambrinus
- 3Fonteinen - Oude kriek
- Mikkeller - Black ink and Blood Bourbon BA
- Cantillon - Rosé de Gambrinus
0 x
No een wat hectische zondagse werkdag:
- Tree House - Döppelganger
f*!k me dat is me toch een geweldig biertje....
Gaat er iemand hier binnenkort per ongeluk in die richting? Monson, MA, uurtje en half rijden van Boston. Ik betaal graag voor de moeite en het bier. Bring me everything you can get
- Tree House - Döppelganger
f*!k me dat is me toch een geweldig biertje....
Gaat er iemand hier binnenkort per ongeluk in die richting? Monson, MA, uurtje en half rijden van Boston. Ik betaal graag voor de moeite en het bier. Bring me everything you can get
1 x
Nickolaas schreef:Oe, en als ik me eens met fora en boeken in bier wil verdiepen, heeft iemand dan nog tips voor me?
Sjawel, ik citeer mezelf. Iemand nog suggesties voor me? Kerstlijstjestijd enzo, hence the urgency.
0 x
- roetertoeter
- Actief lid

St. Bernardus Abt 12, tot nu toe mn favoriete bier ooit
Gulden draak 9000
Gisteravond in de voorverkoop ook de nieuwste Hertog Jan grand prestige vatgerijpt gereserveerd. Gerijpt in boubon, cognac of portvaten. Dat voorspelt veel goeds!!

Gulden draak 9000
Gisteravond in de voorverkoop ook de nieuwste Hertog Jan grand prestige vatgerijpt gereserveerd. Gerijpt in boubon, cognac of portvaten. Dat voorspelt veel goeds!!

0 x
Nickolaas schreef:Nickolaas schreef:Oe, en als ik me eens met fora en boeken in bier wil verdiepen, heeft iemand dan nog tips voor me?
Sjawel, ik citeer mezelf. Iemand nog suggesties voor me? Kerstlijstjestijd enzo, hence the urgency.
Oei, wat bedoel je precies? Voorstellen voor bieren om te kopen voor jezelf of iemand anders?
Boeken over bier lees ik niet direct, als het gaat over bier reviews: youtube, ratebeer, beeradvocate, talk beer...
roetertoeter schreef:St. Bernardus Abt 12, tot nu toe mn favoriete bier ooit
Gulden draak 9000
Nou, wij komen dus absoluut niet overeen in bierkeuze
Gisteren bij cantillon:
- D'aunis
- Carignon 2015
- Zwanze 2015
0 x
jdoucet schreef:Oei, wat bedoel je precies? Voorstellen voor bieren om te kopen voor jezelf of iemand anders?
Boeken over bier lees ik niet direct, als het gaat over bier reviews: youtube, ratebeer, ..
Hoi, dank voor je reply
. Ik zoek eigenlijk manieren om me meer in bier te verdiepen. Achtergrondinfo over soorten en smaken enzo. Dus in die zin tips voor boeken, fora, en dergelijke. Al zijn tips voor goede bieren natuurlijk ook welkom Oh, en nu drink ik Brutus van Brouwerij Maximus.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Vinkenier 10.8 % van Brouwerij Eutropius te Heule. Redelijk moutig en sterk bier dat goed drinkbaar is.
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Beavertown Neck Oil Session IPA
Brand IPA
Brewdog Punk IPA
Jopen Bock
Denk dat dit het gaat worden komende dagen
.
Brand IPA
Brewdog Punk IPA
Jopen Bock
Denk dat dit het gaat worden komende dagen
.
1 x
2 ∞ & →
-
johan brugge
- Forum goeroe

Barista 'Chocolate Quad' Belgian Ale 11 % by Kasteelbier. Ik hou wel van een koffie- en chocoladesmaak in mijn bier, maar dit is er toch ferm over. Het is precies of ik een mokka ijs met alcohol in mijn glas heb.
0 x
Hel & Verdoemenis van De Molen. Ik heb nog nooit zo'n donker bier op. Vind em heerlijk.
0 x
Nickolaas schreef:jdoucet schreef:Oei, wat bedoel je precies? Voorstellen voor bieren om te kopen voor jezelf of iemand anders?
Boeken over bier lees ik niet direct, als het gaat over bier reviews: youtube, ratebeer, ..
Hoi, dank voor je reply. Ik zoek eigenlijk manieren om me meer in bier te verdiepen. Achtergrondinfo over soorten en smaken enzo. Dus in die zin tips voor boeken, fora, en dergelijke. Al zijn tips voor goede bieren natuurlijk ook welkom
..
Oh, en nu drink ik Brutus van Brouwerij Maximus.
Nou, dan ga je best eens op wikipedia rondkijken. Op de website van OBAD kan je ook wat interssante dingen downloaden: http://www.obad.be/downloads.html
Reviaws op youtube, lezen op ratebeer, beer talk forum, beer advocate. Verder gewoon zoveel mogelijk proeven
Enfin, voor mij was er gisteren een lekkere IPA uit Canada.
Dieu Du Ciel - Moralite
Blijft lekker spul.
1 x
Terug naar “Whisky gerelateerde dranken inclusief cocktails”