Yapi schreef:kans is wel reëel dat het pas morgen wordt gepost
Zeg maar ineens dat je het misschien morgen pas gaat posten, naargelang de kater.

Yapi schreef:kans is wel reëel dat het pas morgen wordt gepost
johan brugge schreef:Yapi schreef:kans is wel reëel dat het pas morgen wordt gepost
Zeg maar ineens dat je het misschien morgen pas gaat posten, naargelang de kater.

johan brugge schreef:Dat gaat zeer doen!

Centi83 schreef:Brugst tripel heeft een vrij goed gebalanceerd bittere (na)smaak doch niks speciaals.

johan brugge schreef:Centi83 schreef:Brugst tripel heeft een vrij goed gebalanceerd bittere (na)smaak doch niks speciaals.
Inderdaad, niks speciaals. En Brugse tripel wordt niet eens gemaakt in Brugge, dus kan je het moeilijk een 'Brugs' bier noemen. Maar ik heb hoegenaamd niets met Geuze bieren. Bah. Dan kan ik evengoed azijn drinken.

Plaas schreef:Ik mag toch hopen dat je het verschil tussen een geuze en azijn wel kunt proeven, zelfs al vind je geuze niet lekker.
Plaas schreef:Of het bier wel of niet in je eigen stad gemaakt wordt zou het oordeel erover niet moeten beïnvloeden.

macoffringa schreef:Gisteren in stamcafé De Tagrijn getracteerd op een Westmalle Tripel. Die blijft toch in mijn top 3 !
Terug naar “Whisky gerelateerde dranken inclusief cocktails”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten