Enquête

Dranken op basis van of met een relatie tot Whisky niet zijnde Whisky. Voorbeelden zijn cocktails en likeuren als Drambuie en Irish Mist.
Cocktailin'
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 Sep 2022, 11:22

Enquête

Ongelezen berichtdoor Cocktailin' » 28 Sep 2022, 22:20

Beste mensen,

Wij zijn 5 studenten die met ons bedrijf Cocktailin' gaan starten. Cocktailin' is een startup die cocktailpakketten wil gaan aanbieden.
Voordat wij gaan beginnen met onze startup hebben wij nog wat vragen aan onze doelgroep. Met behulp van een enquête hopen wij een beter beeld te krijgen van onze doelgroep en de wensen hiervan.
Onderstaand is een link bijgevoegd met de enquête. Wij hopen dat jullie de tijd willen nemen om deze in te vullen.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link


Alvast bedankt en een fijne dag gewenst! :bigsmile

-Cocktailin'
0 x

edwin5
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 530
Lid geworden op: 22 Jan 2015, 14:47

Re: Enquête

Ongelezen berichtdoor edwin5 » 29 Sep 2022, 00:12

Zijn wij echt de doelgroep? En zitten er ook whisky cocktails in het pakket?
0 x

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3198
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: Enquête

Ongelezen berichtdoor defeatless » 29 Sep 2022, 01:05

Ik heb het oprecht geprobeerd. Maar ik strandde op pagina 5. Ik moest allerlei dingen invullen wat ik belangrijk vind aan een cocktail. Maar op de pagina daarvoor gaf ik aan er nooit één te drinken.
1 x

Tris
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 517
Lid geworden op: 26 Mar 2020, 13:02

Re: Enquête

Ongelezen berichtdoor Tris » 29 Sep 2022, 01:58

Leuk initiatief, om eerlijk te zijn vind ik de opties betreffende favoriete cocktails niet gevarieerd genoeg, er worden vooral party drinks genoemd die iedereen wel thuis kan maken en derhalve minder interessant zijn als cocktail pakket.
Er stond bijvoorbeeld zelfs niet eens een Daiquiri bij en geen Manhattan, Mai Tai, Sazerac of Old Fashioned.
De drank (inclusief bitters) en siropen maken de cocktail mijns inziens dus steek vooral daar het grootste gedeelte van het budget in zou ik zeggen, van standaard cocktails met b.v. Bacardi wordt niemand echt vrolijk.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Uridium
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 708
Lid geworden op: 23 Apr 2016, 23:10

Re: Enquête

Ongelezen berichtdoor Uridium » 29 Sep 2022, 07:42

Ik heb 'em ook ingevuld en inderdaad veel cocktails toegevoegd bij die vraag over favorieten.
Bij ons ook de Manhattan op,de lijst, en de Boulevardier, SC&T, Bijou en Marskin Ryyppy.
Ik reken mezelf toch wel tot de doelgroep. We drinken minstens 2 keer per week wel een cocktail (meestal gin-tonic, SC&T of martini) en in de winter komen daar vaak nog wat zware cocktails tussendoor, zoals de Manhattan, Metropolitan, Bijou en Marskin Ryyppy.
1 x
Afbeelding


Terug naar “Whisky gerelateerde dranken inclusief cocktails”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast