Welk bier drink je nu of heb je onlangs op ?

Dranken op basis van of met een relatie tot Whisky niet zijnde Whisky. Voorbeelden zijn cocktails en likeuren als Drambuie en Irish Mist.
cor0566
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Welk bier drink je nu of heb je onlangs op ?

Ongelezen berichtdoor cor0566 » 31 Okt 2021, 20:42

Een " Berghoeve Vat # 47 zwarte snorre barrel aged PX ".
Een grote zware zoete jongen.
Groet Cor.
0 x

Uridium
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Uridium » 02 Dec 2021, 22:17

Heb net de Anker Gouden Carolus whisky infused op... lekker bier, maar kan er vrij weinig whisky in ontdekken :Scratch
0 x
Afbeelding

jdoucet
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor jdoucet » 12 Jan 2022, 21:33

Cask1988 schreef:Een grand prestige IS geen afwaswater, jij VIND dat afwaswater in vergelijking tot iets anders.. wederom een fijne nuance. Want voor mij is de GP een heel erg fijn biertje, waar je het ook mee vergelijkt.

jdoucet schreef:Die focus op prijs is voor mij altijd weer iets waarover ik mij loop te verbazen.

Ik snap tevens deze uitspraak echt niet dat focus op prijs iets geks zou zijn in jouw ogen. Niet iedereen heeft eindeloos budget en daarnaast is P/Q ratio een doodnormale maatstaf in zo’n beetje elke markt, dus ook die van bier. Althans, ik ken weinig mensen die zomaar een hele bak geld over de balk kieperen voor spullen die het in hun ogen echt niet waard vinden.

Neen Grand Prestige is afwaswater.
Verder veel "jij vindt"

En duidelijk, prijs is het belangrijkste, mijn schuld dat ik smaak belangrijker vind.

Nou dag he.
0 x

Cask1988
Aanbod sub-moderator
Aanbod sub-moderator

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 12 Jan 2022, 22:10

No kidding…. Je moet 5 maanden wachten op een reactie maar dan krijg je ook ‘wat’ :bravo
Maar dank voor deze waardevolle bijdrage aan het forum… kan nu al niet meer wachten waar je over 5 maanden weer mee komen gaat! :HitHead enlighten us :bigsmile

Oh trouwens: ervan uitgaande dat je dit bericht ook over pakweg 5 maanden pas weer leest wens ik je alvast veel plezier met de Sinterklaas viering, fijne kerstdagen en een geweldig 2023, anders ben ik alweer te laat. En dat zou immens zonde zijn!

Nou dag he :hoedaf
5 x
Afbeelding

HWF Thuisfestival SubForum

Uridium
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Uridium » 13 Jan 2022, 21:59

Wat is er ineens een berg fatsoenlijke alcoholvrije bieren te vinden in de supermarkten! En bij die ene super met dat gele logo nu ook tot einde v/d maand 1+1 gratis. :duimop

Favorieten:
1. Van de Streek Playground non-alcoholic IPA - héél goed
2. Grolsch Herfstbier 0.0 - smaakvol en komt dicht in de buurt van een echte dubbel
3. Cornet 0.0 - tikje wateriger dan de 'echte' maar prettige afwisseling tussen nrs. 1 en 2 in.

Oh ja, de Leffe blond 0.0 is ook erg oké, maar wel knetter vol koolhydraten, ca. twee keer zo veel als de rest. Past niet in m'n keto-dieet :gnif
3 x
Afbeelding

Nickolaas
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 14 Jan 2022, 00:16

Als je eens interesse hebt in echt een dikke keuze uit alcoholvrij/ alcoholarm speciaalbier, dan kan ik je ondernulpuntvijf.com aanraden. Haal daar veel stokken achter de deur :lol:!
2 x
Afbeelding

Nickolaas
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 14 Jan 2022, 20:27

Uridium schreef:Wat is er ineens een berg fatsoenlijke alcoholvrije bieren te vinden in de supermarkten! En bij die ene super met dat gele logo nu ook tot einde v/d maand 1+1 gratis. :duimop

Overigens, dit was een fijne tip! Vandaag de lokale Jumbo maar eens ontdaan van alle Playground die in het schap stond :bigsmile
2 x
Afbeelding

Terug naar “Whisky gerelateerde dranken inclusief cocktails”