Welk bier drink je nu of heb je onlangs op ?

Dranken op basis van of met een relatie tot Whisky niet zijnde Whisky. Voorbeelden zijn cocktails en likeuren als Drambuie en Irish Mist.
goosebumps
Senior
Senior

Re: Welk bier drink je nu of heb je onlangs op ?

Ongelezen berichtdoor goosebumps » 11 Sep 2020, 10:30

Bier flippen :HitHead
0 x
Afbeelding
"We should always be inspired by bad people and assholes, they are a living example of how we should not to choose to live." Ralfy Mitchel, the search for a whisky bothie

Freddy
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Freddy » 12 Sep 2020, 17:38

goosebumps schreef:Bier flippen :HitHead

Wat koste een complete set bij Hertog Jan?
Ik zie op MP nu al een bod van €230 :Scratch
0 x
Afbeelding

Ruil of verkoop samples van mijn open flessen behoort altijd tot de mogelijkheid.

Anton
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Anton » 12 Sep 2020, 17:49

80€

Had alles in orde gebracht om setje te kopen, enkel iDEAL (wat dus niet gaat in BE :HitHead )
0 x

goosebumps
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor goosebumps » 14 Sep 2020, 07:21

Ik vond 80 euro ook nog te veel om het in te slaan. 20 euro per fles. Dan leg ik liever nog wat bij en koop er een flesje whisky van...
1 x
Afbeelding
"We should always be inspired by bad people and assholes, they are a living example of how we should not to choose to live." Ralfy Mitchel, the search for a whisky bothie

Reichenbach
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 14 Sep 2020, 21:17

goosebumps schreef:Iemand deze al voorbij zien komen? Hertog Jan Vatgerijpt

Wat moet ik me daar bij voorstellen? Vatgerijpt, krijg je dan een oude geuze achtig bier waar de suikers zijn omgezet in melkzuur? Heeft oude geuze natuurlijk wel een heel ander productieproces.
0 x

goosebumps
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor goosebumps » 15 Sep 2020, 07:42

Nee, het is Hertog Jan Grand Prestige. Hun donkere bier dat je thuis op de fles kan laten rijpen. En dat is hier door hun gelagerd in voormalige whisky vaten. En dan hebben ze een Highland, Lowland, Speyside en een Islay variant.
0 x
Afbeelding

Mark
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Mark » 17 Sep 2020, 11:40

goosebumps schreef:Ik vond 80 euro ook nog te veel om het in te slaan. 20 euro per fles. Dan leg ik liever nog wat bij en koop er een flesje whisky van...

Precies mijn gedachte! Ik kreeg een paar weken geleden een mailtje om de flessen te bestellen, klikte op de link en viel bijna van m'n stoel van de prijs. De doorgewinterde bierliefhebber zal het er vast voor betalen maar dit werd mij wel te gortig. Hertog Jan is goed bier en hun speciaal bier is erg lekker, maar € 80,00 voor 12 glazen bier van 25 cl.. :HitHead
0 x

goosebumps
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor goosebumps » 17 Sep 2020, 12:57

Ik geloof mijn ogen niet. Zag vanochtend toevallig deze set op marktplaats staan. Er werd zelfs 250 geboden :shock:
Dus nu keek ik weer eens en zie er zelfs een staan waar 500 op geboden wordt... :HitHead
Holymoly....
0 x
Afbeelding

Cask1988
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 18 Sep 2020, 18:55

Zit aan de Kirin Ichiban. 1 of ander Japans spul in de sushi tent. Maar Zo Japans als het klinkt zo Europees is het. ....Gebrouwen in Düsseldorf :P
0 x
Afbeelding

Terug naar “Whisky gerelateerde dranken inclusief cocktails”