Hoe bieden jullie je samples aan?

Plaats hier je whisky zoekertje of aanbod. Voor iedereen die om wat voor reden dan ook "té veel" Whisky (of ander distillaat) heeft. Een eenvoudige en gratis manier om in contact te komen met gegadigden. Unieke koopjes, nieuwe releases, ook commercieel, kunnen hier in de schijnwerpers gezet worden.
Forumregels
LET OP: Het direct aanbieden van flessen in dit het forum "vraag" is niet toegestaan voor mensen die nog geen toegang hebben tot het aanbodgedeelte van het forum. Deze personen mogen alleen per PB een fles aanbieden. De desbetreffende berichten worden verwijderd.

Voor alle verkooponderwerpen geldt: Je kan pas posten in Aanbod als je 50 posts hebt op de rest van het forum.
Verder: De verkoper gaat door het plaatsen van het aanbod expliciet akkoord met de geldende voorwaarden zoals opgenomen in Re: Lees dit eerst: Aanbod. Het Whisky Forum neemt geen enkele verantwoordelijkheid op zich voor de inhoud van het aangebodene, zoals bijvoorbeeld maar niet uitsluitend de authenticiteit van de inhoud van de aangeboden flessen, de vulgraad, andere kwaliteitsaspecten, alsmede het verloop van de transactie en daaruit voortvloeiende consequenties.
paps
Senior
Senior

Re: Hoe bieden jullie je samples aan?

Ongelezen berichtdoor paps » 14 Mar 2016, 13:19

Ik werk in de verslavingszorg en daar hebben we buisjes van 5 ml die we gebruiken om urine op te sturen naar het laboratorium voor drugstesten. Die buisjes zijn op ons kantoor volledig steriel maar op de één of andere manier houdt iets me tegen om ze te gebruiken voor samples.

:P :gnif
0 x
Hij die een oordeel heeft is opgehouden met nadenken.

Kay
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Kay » 14 Mar 2016, 13:31

1. Hoe bieden jullie je samples aan?
Hier en in de Bottle Share Facebook groep.
2. Hoe garanderen jullie de inhoud? (Zowel cl. als type
whisky)
Zo'n spuit is inderdaad handig. Maar als je er vaker maakt, weet je wel hoe hoog de vloeistof komt in een vol flesje. Ik doe liever iets te veel dan iets te weinig.
Tweede deel snap ik niet zo goed, ik weet toch wat ik erin doet. En voor de ontvanger is het een kwestie van vertrouwen. Als iemand hier ooit misbruik van maakt, denk ik dat het zich snel zou rond spreken.
3. Hoe versturen jullie je samples? Losse flesjes of in
doosjes?
Eigenlijk altijd per pakketpost. Heb ook wel eens iets via brievenbuspost verstuurd, maar is ook wel eens kwijt gekomen en toen heb ik maar een nieuwe gestuurd. Weer een paar tientjes schade.
4. Welke spullen gebruiken jullie om de samples af te
meten en te vullen en waar heb je dat gehaald?
Zie 2.
5. Hoe labelen jullie de samples?
Bij de Action krijg je stickervellen. Er bestaat ook een Word template dat daarbij hoort. Voor 3cl flesjes zijn die stickers te groot, dus ik knip ze in de lengte in tweeën.
6. Wat is jullie ervaring met het aanbieden van samples
en de belangstelling hiervoor?
Best wel wat. De gehypete whisky's lopen altijd goed, of ze nou goed zijn of niet. Iedereen wil er toch een mening over hebben. Bijzondere flessen ook. OB is meer in zwang dan IB. De betaalbare bang-for-your-buck whisky's worden opvallend weinig afgenomen, ik denk dat mensen daar toch sneller zelf blind een fles van kopen.
1 x
Afbeelding

blaaat
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor blaaat » 27 Nov 2018, 16:16

Ik meet het sample volume, en vul sample flesjes, met een maatcilinder. Gekocht op eBay. Door de tuit op de maatcilinder krijg je zelfs flesjes met een heel smalle hals gevuld.
0 x

Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 27 Nov 2018, 16:22

blaaat schreef:Ik meet het sample volume, en vul sample flesjes, met een maatcilinder. Gekocht op eBay. Door de tuit op de maatcilinder krijg je zelfs flesjes met een heel smalle hals gevuld.

Dan kun je beter naar Ali ;)
1 x

blaaat
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor blaaat » 27 Nov 2018, 16:42

Rien68 schreef:Dan kun je beter naar Ali ;)

:bigsmile ik heb mijn cilinders goedkoper gekocht dan de eBay link hierboven, eigenlijk was het een set van verschillende maten voor ongeveer een 12-tal euro. Maar duidelijk nog teveel betaald! :lol:
0 x

Terug naar “Vraag (gezocht) en aanbod en unieke koopjes”