Ervaringen met kopers/verkopers
Moderator: AquaVitae
Forumregels
LET OP: Het direct aanbieden van flessen in dit het forum "vraag" is niet toegestaan voor mensen die nog geen toegang hebben tot het aanbodgedeelte van het forum. Deze personen mogen alleen per PB een fles aanbieden. De desbetreffende berichten worden verwijderd.
Voor alle verkooponderwerpen geldt: Je kan pas posten in Aanbod als je 50 posts hebt op de rest van het forum.
Verder: De verkoper gaat door het plaatsen van het aanbod expliciet akkoord met de geldende voorwaarden zoals opgenomen in Re: Lees dit eerst: Aanbod. Het Whisky Forum neemt geen enkele verantwoordelijkheid op zich voor de inhoud van het aangebodene, zoals bijvoorbeeld maar niet uitsluitend de authenticiteit van de inhoud van de aangeboden flessen, de vulgraad, andere kwaliteitsaspecten, alsmede het verloop van de transactie en daaruit voortvloeiende consequenties.
LET OP: Het direct aanbieden van flessen in dit het forum "vraag" is niet toegestaan voor mensen die nog geen toegang hebben tot het aanbodgedeelte van het forum. Deze personen mogen alleen per PB een fles aanbieden. De desbetreffende berichten worden verwijderd.
Voor alle verkooponderwerpen geldt: Je kan pas posten in Aanbod als je 50 posts hebt op de rest van het forum.
Verder: De verkoper gaat door het plaatsen van het aanbod expliciet akkoord met de geldende voorwaarden zoals opgenomen in Re: Lees dit eerst: Aanbod. Het Whisky Forum neemt geen enkele verantwoordelijkheid op zich voor de inhoud van het aangebodene, zoals bijvoorbeeld maar niet uitsluitend de authenticiteit van de inhoud van de aangeboden flessen, de vulgraad, andere kwaliteitsaspecten, alsmede het verloop van de transactie en daaruit voortvloeiende consequenties.
-
- Moderator
Ervaringen met kopers/verkopers
Plaats in dit topic je goede of slechte ervaringen met kopers of verkopers op dit forum (in de subforums Vraag en Aanbod) . De intentie is dat een soort database ontstaat waarin mensen kunnen checken of een verkoper/koper goed of slecht bekend staat.
Let op: discussie wordt tot op zekere hoogte toegestaan, maar alleen in directe relatie tot een ervaring (bijvoorbeeld tussen koper en verkoper). Om te voorkomen dat het topic verzand zullen niet ter zake doende posts worden verplaatst of verwijderd.
Hieronder een spreadsheet gemaakt door defeatless en squaadgras waarin de verschillende beoordelingen worden bijgehouden, waarvoor dank!
Let op: discussie wordt tot op zekere hoogte toegestaan, maar alleen in directe relatie tot een ervaring (bijvoorbeeld tussen koper en verkoper). Om te voorkomen dat het topic verzand zullen niet ter zake doende posts worden verplaatst of verwijderd.
Hieronder een spreadsheet gemaakt door defeatless en squaadgras waarin de verschillende beoordelingen worden bijgehouden, waarvoor dank!
6 x
Matthijs, whiskynerd.
-
- Top bijdrager
Re: Ervaringen met kopers/verkopers
mmbrouwer - ging allemaal vlotjes, de fles staat te blinken onderaan en achteraan in de kast
(ooit heb ik er plek voor )
Yapi en Gunnie kochten al van mij
(ooit heb ik er plek voor )
Yapi en Gunnie kochten al van mij
Laatst gewijzigd door jdoucet op 21 Jun 2014, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Forum goeroe
hoop dat ik niemand vergeet..
goede verkopers:
rikb / aackopsen / jan172 / liefmans / wimpie / yapi / nederland-paraat
goede kopers:
Poortmh / appie / tomh / taatuut
goede ruilers:
the one piece / maltje / michelc / adri
goede verkoper/koper/ruiler:
ikzelf gezien de opsomming die ik net geef..
goede verkopers:
rikb / aackopsen / jan172 / liefmans / wimpie / yapi / nederland-paraat
goede kopers:
Poortmh / appie / tomh / taatuut
goede ruilers:
the one piece / maltje / michelc / adri
goede verkoper/koper/ruiler:
ikzelf gezien de opsomming die ik net geef..
1 x
-
- Forum goeroe
Ik noem jou Matti :-) Altijd prettig zaken doen wat betreft Whiskybroker aankopen!
Verder niet veel ervaring met kopen of verkopen, maar Banzai heeft ooit een fles van me gekocht en dat verliep vlekkeloos!
Ruud, Thijs100, MichelC, Taatuut, Jorn en Yapi kan ik ook met 100% betrouwbaar noemen.
En ik denk dat Henri en Kay ook goede betrouwbare kopers/verkopers zijn en zo zal ik er zeker nog wel een paar vergeten nu.
Verder niet veel ervaring met kopen of verkopen, maar Banzai heeft ooit een fles van me gekocht en dat verliep vlekkeloos!
Ruud, Thijs100, MichelC, Taatuut, Jorn en Yapi kan ik ook met 100% betrouwbaar noemen.
En ik denk dat Henri en Kay ook goede betrouwbare kopers/verkopers zijn en zo zal ik er zeker nog wel een paar vergeten nu.
Laatst gewijzigd door Pellie op 21 Jun 2014, 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Whisk(e)y goeroe
Positief: Gunnie 76 (Gunther). Fles van hem gekocht, bleek te lekken toen hij aankwam. Direct geld terug ontvangen en mocht zelfs een klein drammetje uit de fles halen voor het terugsturen.
0 x
-
- Whisk(e)y goeroe
Fles gekocht van Henri.
Meerdere malen samples van LaddieTeun.
Samples van Kay (met bezorging tot aan de deur!).
Stuk voor stuk goede ervaringen .
Meerdere malen samples van LaddieTeun.
Samples van Kay (met bezorging tot aan de deur!).
Stuk voor stuk goede ervaringen .
0 x
-
- Forum goeroe
Verkopers:
Yapi, liefmans
Kopers:
Ras Mazunga, taatuut
Er is nog iemand die een fles van mij gekocht heeft, maar ik weet begot niet meer om wie het gaat. In ieder geval verliep zowel het kopen als verkopen heel vlot.
Yapi, liefmans
Kopers:
Ras Mazunga, taatuut
Er is nog iemand die een fles van mij gekocht heeft, maar ik weet begot niet meer om wie het gaat. In ieder geval verliep zowel het kopen als verkopen heel vlot.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
-
- Whisk(e)y goeroe
Tot nu toe goede ervaringen via dit forum met:
ardbeg6, Laddie Teun, macoffringa, TVDN & Kay.
ardbeg6, Laddie Teun, macoffringa, TVDN & Kay.
0 x
-
- Senior
Goede ervaringen met:
Maltje, Liefmans, aackopsen, Ter veld, Kay
Maltje, Liefmans, aackopsen, Ter veld, Kay
0 x
-
- Senior
-
- Whisk(e)y goeroe
Voorzichtige conclusie so far:
Eigenlijk alleen positieve ervaringen met verkopers/kopers
Goed om te lezen
Eigenlijk alleen positieve ervaringen met verkopers/kopers
Goed om te lezen
0 x
-
- Top bijdrager
Re: Lagavulin dist.ed 89, littlemill, Macallan, Bowmore en m
Flesje van Henri gekocht, perfect verpakt en goed geregeld!
0 x
-
- Forum goeroe
-
- Senior
Goede verkoper: Yapi en wimpie
Iets minder goede ervaring (maar niet slecht) met reSeth11. 1 van de 3 geleverde flessen bleek niet helemaal zoals de andere 2. Zouden 3 L9 flessen zijn, maar het waren 2 L9 flessen en 1 L13 fles.
Ik heb zelf eens een reservering moeten afzeggen met Amber wat ik nogal lullig vond omdat ik al gezegd had de fles te willen kopen
Iets minder goede ervaring (maar niet slecht) met reSeth11. 1 van de 3 geleverde flessen bleek niet helemaal zoals de andere 2. Zouden 3 L9 flessen zijn, maar het waren 2 L9 flessen en 1 L13 fles.
Ik heb zelf eens een reservering moeten afzeggen met Amber wat ik nogal lullig vond omdat ik al gezegd had de fles te willen kopen
Laatst gewijzigd door Matti op 02 Jul 2014, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: kleurcodering aangepast: ik hou groen aan voor positief, oranje voor niet helemaal ok en rood voor slecht
Reden: kleurcodering aangepast: ik hou groen aan voor positief, oranje voor niet helemaal ok en rood voor slecht
0 x
-
- Senior
Goede kopers/verkopers/ruilers: Henri, Taatuut, Thomassie, Guido, Whiskyprins, Johan, MMBrouwer
en ik vergeet er vast nog een paar.
en ik vergeet er vast nog een paar.
1 x
Terug naar “Vraag (gezocht) en aanbod en unieke koopjes”