Giro 555 ACTIE #3 Littlemill veiling
Moderator: AquaVitae
Forumregels
LET OP: Het direct aanbieden van flessen in dit het forum "vraag" is niet toegestaan voor mensen die nog geen toegang hebben tot het aanbodgedeelte van het forum. Deze personen mogen alleen per PB een fles aanbieden. De desbetreffende berichten worden verwijderd.
Voor alle verkooponderwerpen geldt: Je kan pas posten in Aanbod als je 50 posts hebt op de rest van het forum.
Verder: De verkoper gaat door het plaatsen van het aanbod expliciet akkoord met de geldende voorwaarden zoals opgenomen in Re: Lees dit eerst: Aanbod. Het Whisky Forum neemt geen enkele verantwoordelijkheid op zich voor de inhoud van het aangebodene, zoals bijvoorbeeld maar niet uitsluitend de authenticiteit van de inhoud van de aangeboden flessen, de vulgraad, andere kwaliteitsaspecten, alsmede het verloop van de transactie en daaruit voortvloeiende consequenties.
LET OP: Het direct aanbieden van flessen in dit het forum "vraag" is niet toegestaan voor mensen die nog geen toegang hebben tot het aanbodgedeelte van het forum. Deze personen mogen alleen per PB een fles aanbieden. De desbetreffende berichten worden verwijderd.
Voor alle verkooponderwerpen geldt: Je kan pas posten in Aanbod als je 50 posts hebt op de rest van het forum.
Verder: De verkoper gaat door het plaatsen van het aanbod expliciet akkoord met de geldende voorwaarden zoals opgenomen in Re: Lees dit eerst: Aanbod. Het Whisky Forum neemt geen enkele verantwoordelijkheid op zich voor de inhoud van het aangebodene, zoals bijvoorbeeld maar niet uitsluitend de authenticiteit van de inhoud van de aangeboden flessen, de vulgraad, andere kwaliteitsaspecten, alsmede het verloop van de transactie en daaruit voortvloeiende consequenties.
-
- Senior
Giro 555 ACTIE #3 Littlemill veiling
Een geweldig initiatief van een aantal forumleden. Ik wil mij daar graag bij aansluiten en ik stel hierbij deze fles whisky (in perfecte staat incl. koker) ter beschikking (incl. verzending).
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... ll-1984-im
Ik wil de veiling laten lopen tot a.s. woensdag 20.00 uur. Mijn verzoek aan de winnaar van de veiling is om het bedrag over te maken naar GIRO 555 ten behoeve van de vluchtelingen en humanitaire hulp voor Ukraine en mij daar even een bevestiging van te sturen per pb (met uiteraard
het verzendadres voor de fles).
mvg,
Wim
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... ll-1984-im
Ik wil de veiling laten lopen tot a.s. woensdag 20.00 uur. Mijn verzoek aan de winnaar van de veiling is om het bedrag over te maken naar GIRO 555 ten behoeve van de vluchtelingen en humanitaire hulp voor Ukraine en mij daar even een bevestiging van te sturen per pb (met uiteraard
het verzendadres voor de fles).
mvg,
Wim
6 x
-
- Whisk(e)y goeroe
-
- Actief lid
-
- Forum goeroe
-
- Top bijdrager
Re: Giro 555
Fat Bastard! schreef:Ola, beste sprongen zijn dat, daar doe ik niet aan mee hoor!
€199,99 dan maar
Idd André.... kom op man.....
250 euro
2 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
-
- Senior
-
- Whisk(e)y goeroe
-
- Senior
Beste mede forum leden,
Hier word ik echt stil van. Ik ben diep onder de indruk van jullie genereuze biedingen. Heel erg bedankt zover!
Met vriendelijke groet,
Wim
Hier word ik echt stil van. Ik ben diep onder de indruk van jullie genereuze biedingen. Heel erg bedankt zover!
Met vriendelijke groet,
Wim
4 x
-
- Top bijdrager
whiskybar schreef:Beste mede forum leden,
Met vriendelijke groet,
Wim
Aldus degene die zn fles beschikbaar stelt! Hulde. Niets anders dan een diepe buiging !
2 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
-
- Forum goeroe
Giro 555 #3 Littlemill veiling
Verplaatst en sticky gemaakt! Hulde voor deze geweldige veiling!!
1 x
-
- (Whisky)Professional
-
- Senior
-
- Senior
Re: Giro 555 ACTIE #3 Littlemill veiling
Nu er zelfs kraamklinieken worden gebombardeerd .... doe ik er zelf nog een schepje bovenop:
500
500
10 x
Terug naar “Vraag (gezocht) en aanbod en unieke koopjes”