Excuses aan Christine dat er geen ruimte is om te reageren ...
Christine schreef:Ik vind dat ik hier zeer zwaar word gediscrimineerd. Jullie zijn zeer vrouw onvriendelijk en xenofoob.
Persoonlijk vind ik mij als man mij zeer onheus bejegend op deze manier. Ik heb in al mijn teksten en "terechtwijzigingen" mij netjes verwoord en mij zeer zeker niet als vrouwonvriendelijk te tonele begeven... Mij bekruipt sterk het gevoel dat u zeer man onvriendelijk bent ... wellicht op het xenofobe af ... omdat u niet bekend bent met (de meeste) personen op dit forum.
Christine schreef:Bij mijn eerste reactie op dit forum, die veel matiger was, werd er ingegrepen.
Ik heb inderdaad als Mod ingegrepen op een eerst post die met gesteekt been was.
Christine schreef:Ik heb mijn dan zelfs nog geëxcuseerd.
En geaccepteerd en zelfs nog wat goedbedoeld advies gegeven
Al goed...
En als je nog interesse hebt, zoek een passend topic en maak ons "jaloers" op je laatste aanwinsten, en/of maak ons deelgenoot van de Whiskies die een glimlach op je lippen doen komen...
En anders veel leesplezier...
Maar nee, je eerste volgende "inhoudelijke" reactie ...
Christine @ Donatella-Whisky - 8-12-34-50 Gezocht!
Christine schreef:Een internettroll...
En als je ze wil... hier zijn ze... https://www.donatella.de/online-shop/
Wat gelijk een van je latere posts ontkracht;
Christine schreef:Maar ik ken mensen, het zal wel stil blijven nu. Ik heb hier tot heden nooit iemand persoonlijk aangevallen. Nu wel. Dat is omdat mijn emmer overliep. Waar halen jullie de pretentie en het lef mij zo aan te vallen?
Nou ... hier dus ...
Christine schreef:Er zijn mensen hier die mij gezien hebben. Ik vind het heel erg dat het hier zo aan toegaat. Blijkbaar is het hier zo'n clubje van gefrustreerde mensen, die in het dagelijks leven een slaaf zijn en dan hier maar hun frustratie uitwerken. get a life bende loosers.
De enige frustratie die ik hier op het forum leest is van een gebruiker genaamd Christine die kennelijk geen gehoor krijgt bij haar op- en en aanmerkingen op haar post, en derhalve steeds harder om zich heen gaat posten, met als tegeneffect dat ze steeds meer in de hoek gedrukt word.
Christine schreef:Ik heb namelijk een goed inzicht in mensen.
Ik krijg dat gevoel niet echt... maar ik weet van mijzelf dat ik dat inzicht niet heb <proefondervindelijk vastgesteld>
Christine schreef: Dan denken ze dat de vogel gevlogen is en ze eens goed hun eigen frustraties kunnen ventileren naar iemand toe. Wel, mis poes. En dat al die personen zich maar eens laten horen nu.
Sterke tactiek ook ... of je er nu wel of niet (meer) bent ... dit forum gaat gewoon door.
Nee, er zijn meer woorden die mij storen, maar dan moet je maar even over heet forum struinen. Dus ik denk dat je je minder kunt veroorloven dan je denk.Christine schreef:Dus enkel het woord hoerenmadam vinden jullie erover gaan? Tof om te weten. Dan weet ik wat ik mezelf kan veroorloven in de toekomst.
Christine schreef:In ieder geval weet ik nu duidelijk welke taal mag, welke niet. Ga me veel vrijer kunnen uitspreken nu. Waarvoor dank.
Erhm .. nee dus ...Graag geddan.
Christine schreef:Op zes jaar een paar flessen gekocht hier. Zegt genoeg van het aanbod. Daarenboven deed ik de vaststelling in het daartoe bestemde topic. Wat is daar mis mee? Verwijder dan het topic. Simpel.
Ah nee, daan hebbem we dat duidelijk omdat mevrouw Christine maar een paar flessen op zes jaar heeft gekocht, mag meneer Edwin gelijk zijn aankoop van gemiddeld 6 flessen per jaar gedag zwaaien ... Mijn nederige excuses dat ik mij niet kan vinden in het voorstel van u dat ik enigszins kort door de bocht vind en zeker niet onderbouwd. Simpel!
En nee ... ik kom ook niet naar Eindhoven ... op basis van uw internetpresentatie (meer in woord en gedrag dan uw foto) heb ik besloten geen behoefte te hebben aan een persoonlijke kennismaking. En ja ik heb meerdere mensen van het forum ontmoet (op basis van woord en gedrag). Daarnaast ik kan u verzekeren dat Fjharms een persoon is van het vrouwelijke geslacht ...
Maar laat ik het u makkelijk te maken ... Het is mij als Mod gegeven om accounts te de-activeren. Dus als u echt van mening bent dat deze mannenclub (met een enkele vrouw) onder u statuur en intelligentie is stuur mij een PB, en ik zal met nauwkeurige precisie uw account de-activeren.