Onderbouwde meningen gevraagd: aanvullende regels mbt aanbod
Moderator: AquaVitae
Forumregels
LET OP: Het direct aanbieden van flessen in dit het forum "vraag" is niet toegestaan voor mensen die nog geen toegang hebben tot het aanbodgedeelte van het forum. Deze personen mogen alleen per PB een fles aanbieden. De desbetreffende berichten worden verwijderd.
Voor alle verkooponderwerpen geldt: Je kan pas posten in Aanbod als je 50 posts hebt op de rest van het forum.
Verder: De verkoper gaat door het plaatsen van het aanbod expliciet akkoord met de geldende voorwaarden zoals opgenomen in Re: Lees dit eerst: Aanbod. Het Whisky Forum neemt geen enkele verantwoordelijkheid op zich voor de inhoud van het aangebodene, zoals bijvoorbeeld maar niet uitsluitend de authenticiteit van de inhoud van de aangeboden flessen, de vulgraad, andere kwaliteitsaspecten, alsmede het verloop van de transactie en daaruit voortvloeiende consequenties.
LET OP: Het direct aanbieden van flessen in dit het forum "vraag" is niet toegestaan voor mensen die nog geen toegang hebben tot het aanbodgedeelte van het forum. Deze personen mogen alleen per PB een fles aanbieden. De desbetreffende berichten worden verwijderd.
Voor alle verkooponderwerpen geldt: Je kan pas posten in Aanbod als je 50 posts hebt op de rest van het forum.
Verder: De verkoper gaat door het plaatsen van het aanbod expliciet akkoord met de geldende voorwaarden zoals opgenomen in Re: Lees dit eerst: Aanbod. Het Whisky Forum neemt geen enkele verantwoordelijkheid op zich voor de inhoud van het aangebodene, zoals bijvoorbeeld maar niet uitsluitend de authenticiteit van de inhoud van de aangeboden flessen, de vulgraad, andere kwaliteitsaspecten, alsmede het verloop van de transactie en daaruit voortvloeiende consequenties.
-
- Forum goeroe
Re: Onderbouwde meningen gevraagd: aanvullende regels mbt aanbod
Laten we nu ALLEMAAL onze woorden eerst eens wikken en wegen. Een geschreven woord heeft niet altijd een gewenst effect op de ontvanger door gebrek aan intonatie, lichaamsexpressie ed... Heb me hier in het verleden ook schuldig aan gemaakt.
Lekker terug normaal doen tegen elkaar. Problemen, onduidelijkheden, issues, enz.... doe elkaar even een Pb; verhelpt veel onnodige discussie.
Lekker terug normaal doen tegen elkaar. Problemen, onduidelijkheden, issues, enz.... doe elkaar even een Pb; verhelpt veel onnodige discussie.
5 x
-
- Senior
Verder ben ik bewust hier een paar dagen niet geweest. Ik heb namelijk een goed inzicht in mensen. Dan denken ze dat de vogel gevlogen is en ze eens goed hun eigen frustraties kunnen ventileren naar iemand toe. Wel, mis poes. En dat al die personen zich maar eens laten horen nu.
0 x
Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.
-
- Senior
Bram84 schreef:Laten we nu ALLEMAAL onze woorden eerst eens wikken en wegen. Een geschreven woord heeft niet altijd een gewenst effect op de ontvanger door gebrek aan intonatie, lichaamsexpressie ed... Heb me hier in het verleden ook schuldig aan gemaakt.
Tot maandag om 11.00!. Met vriendelijke groeten. Dan kan u die holbewoners eens verlichten misschien. Voor mij hoeft het niet.
En maandag ontmoet ik misschien zelfs de vrouwelijke moderator. Er is licht.
0 x
-
- Forum goeroe
fjharms schreef:Ik zal nog even met Edwin overleggen, maar ik heb niet het idee dat hij er anders instaat dan ik.
Nope.
fjharms schreef:Overigens Wouter, het woord Hoerenmadam vind ik persoonlijk erg ver gaan.
Yup.
1 x
/ Mijn Website met mijn Distillery Visits
Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
-
- Senior
Maar ik ken mensen, het zal wel stil blijven nu. Ik heb hier tot heden nooit iemand persoonlijk aangevallen. Nu wel. Dat is omdat mijn emmer overliep. Waar halen jullie de pretentie en het lef mij zo aan te vallen?
0 x
-
- Senior
edwinedje schreef:fjharms schreef:Ik zal nog even met Edwin overleggen, maar ik heb niet het idee dat hij er anders instaat dan ik.
Nope.fjharms schreef:Overigens Wouter, het woord Hoerenmadam vind ik persoonlijk erg ver gaan.
Yup.
Dus enkel het woord hoerenmadam vinden jullie erover gaan? Tof om te weten. Dan weet ik wat ik mezelf kan veroorloven in de toekomst.
Maandag Eindoven fjharms? Of geen zin?
0 x
-
- Whisk(e)y goeroe
Bram84 schreef:Laten we nu ALLEMAAL onze woorden eerst eens wikken en wegen. Een geschreven woord heeft niet altijd een gewenst effect op de ontvanger door gebrek aan intonatie, lichaamsexpressie ed... Heb me hier in het verleden ook schuldig aan gemaakt.
Ik sluit me aan bij deze wijze woorde van Bram.
En nu graag verder einde discussie.
We gaan het Aanbod forum NIET sluiten.
0 x
-
- Whisk(e)y goeroe
fjharms schreef:
Overigens Wouter, het woord Hoerenmadam vind ik persoonlijk erg ver gaan.
Dat gaat ook ver en is enkel gebaseerd op de foto.
Ik bedoel, wat voor beeld wil de persoon in kwestie daar mee oproepen?
In ieder geval geen beeld van een orakel op elk sociaal, cultureel of degustief gebied. Wel op een ander gebied.
En dat haal ik er expres uit. Net zoals de persoon in kwestie steeds 1 element uit een post haalt en daar hele veronderstellingen als feiten uit presenteert.
Iemand een boer noemen, een holbewoner, xenofoob.
Zomaar wat termen uit enkel de laatste berichten.
Nogmaals, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Als je zelf denk dat je kan en alleman maar vanalles kan noemen, moet je niet gaan miepen als iemand dat bij jou doet.
1 x
-
- Senior
fjharms schreef:Bram84 schreef:Laten we nu ALLEMAAL onze woorden eerst eens wikken en wegen. Een geschreven woord heeft niet altijd een gewenst effect op de ontvanger door gebrek aan intonatie, lichaamsexpressie ed... Heb me hier in het verleden ook schuldig aan gemaakt.
Mooi zo. U wil niet ontmoeten, prima. Bestempel me dan niet als fake. Want ook daar treedt u niet op. Ik heb niet gevraagd te sluiten, ik wou gewoon een gesprek op gang brengen. Daartoe diende toch het topic? Sluit dan gewoon het topic als discussie niet mag. Ik bracht het gewoon ter sprake omdat het een vaststelling was. Niet meer, niet minder. Maar niemand reageerde on topic. Nee, jullie doen liever persoonlijke aanvallen.
In ieder geval weet ik nu duidelijk welke taal mag, welke niet. Ga me veel vrijer kunnen uitspreken nu. Waarvoor dank.
0 x
-
- Whisk(e)y goeroe
Christine schreef:Wouterk schreef:Grofweg zijn er 209k berichten geplaatst op dit forum (bij de een meer of minder, niet iedereen heeft toegang tot alle berichten).
Het flessenaanbod gedeelte bevat 19k berichten. Een kleine rekensom leert ons dat nog geen 10% van het totaal aantal berichten gericht is op aanbod van flessen danwel reacties op aangeboden flessen. Samples niet meegerekend.
Voor de rest sluit ik me aan bij Dre
P.s. ik zie van Christine ook een reactie in het aanbod gedeelte. Ben dan ook consequent!
Hallo, excuseer!? Ik heb hier nog nooit iets aangeboden! Een reactie, inderdaad, heb hier al flessen gekocht. Maar het grootste deel van het aanbod zijn flessen waarvan ik denk, waarom koop je het, en dan, waarom verkoop je het. Flessen die overal te koop zijn. Daarom is het aanbod deel meestal boring stuff.
Dus je wil het aanbodgedeelte afschaffen.
Je vind het belachelijk wat er allemaal aangeboden wordt.
Maar je wil er wel gebruik van maken om iets te kopen?
Right...
0 x
-
- Senior
Wouter1981 schreef:fjharms schreef:
Overigens Wouter, het woord Hoerenmadam vind ik persoonlijk erg ver gaan.
Dat gaat ook ver en is enkel gebaseerd op de foto.
Ik bedoel, wat voor beeld wil de persoon in kwestie daar mee oproepen?
In ieder geval geen beeld van een orakel op elk sociaal, cultureel of degustief gebied. Wel op een ander gebied.
En dat haal ik er expres uit. Net zoals de persoon in kwestie steeds 1 element uit een post haalt en daar hele veronderstellingen als feiten uit presenteert.
Iemand een boer noemen, een holbewoner, xenofoob.
Zomaar wat termen uit enkel de laatste berichten.
Nogmaals, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Als je zelf denk dat je kan en alleman maar vanalles kan noemen, moet je niet gaan miepen als iemand dat bij jou doet.
Heeft u een probleem met een vrouw die er deftig uitziet? Komt u uit de middeleeuwen? Trouwens u noemt mij eerst hoerenmadam. Dan pas reageer ik omdat u ook vertikt zich te excuseren.
U bent inderdaad een boer dan. Waarschijnlijk zijn uw balletjes nog niet ingedaald. Lekker anoniem achter het toetsenbord voelt u zich wel goed blijkbaar. Voor mij anoniem althans. Ik durf tenminste een eigen foto plaatsen.
Ik ben geen orakel. Natuurlijk, voor een ongemanierd en onbeschoft iemand, is al vlug iemand een orakel. U stond waarschijnlijk ook niet op de eerste rij toen het verstand werd uitgedeeld. Dat is wel duidelijk.
En waar haal ik één feit uit een post en maak ik veronderstellingen?
Laatst gewijzigd door Christine op 01 Aug 2020, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Senior
Wouter1981 schreef:Christine schreef:Wouterk schreef:Grofweg zijn er 209k berichten geplaatst op dit forum (bij de een meer of minder, niet iedereen heeft toegang tot alle berichten).
Het flessenaanbod gedeelte bevat 19k berichten. Een kleine rekensom leert ons dat nog geen 10% van het totaal aantal berichten gericht is op aanbod van flessen danwel reacties op aangeboden flessen. Samples niet meegerekend.
Voor de rest sluit ik me aan bij Dre
P.s. ik zie van Christine ook een reactie in het aanbod gedeelte. Ben dan ook consequent!
Hallo, excuseer!? Ik heb hier nog nooit iets aangeboden! Een reactie, inderdaad, heb hier al flessen gekocht. Maar het grootste deel van het aanbod zijn flessen waarvan ik denk, waarom koop je het, en dan, waarom verkoop je het. Flessen die overal te koop zijn. Daarom is het aanbod deel meestal boring stuff.
Dus je wil het aanbodgedeelte afschaffen.
Je vind het belachelijk wat er allemaal aangeboden wordt.
Maar je wil er wel gebruik van maken om iets te kopen?
Right...
Op zes jaar een paar flessen gekocht hier. Zegt genoeg van het aanbod. Daarenboven deed ik de vaststelling in het daartoe bestemde topic. Wat is daar mis mee? Verwijder dan het topic. Simpel.
0 x
-
- Whisk(e)y goeroe
Christine schreef:fjharms schreef:Bram84 schreef:Laten we nu ALLEMAAL onze woorden eerst eens wikken en wegen. Een geschreven woord heeft niet altijd een gewenst effect op de ontvanger door gebrek aan intonatie, lichaamsexpressie ed... Heb me hier in het verleden ook schuldig aan gemaakt.
Mooi zo. U wil niet ontmoeten, prima. Bestempel me dan niet als fake. Want ook daar treedt u niet op. Ik heb niet gevraagd te sluiten, ik wou gewoon een gesprek op gang brengen. Daartoe diende toch het topic? Sluit dan gewoon het topic als discussie niet mag. Ik bracht het gewoon ter sprake omdat het een vaststelling was. Niet meer, niet minder. Maar niemand reageerde on topic. Nee, jullie doen liever persoonlijke aanvallen.
In ieder geval weet ik nu duidelijk welke taal mag, welke niet. Ga me veel vrijer kunnen uitspreken nu. Waarvoor dank.
Ten eerste: ik heb je nergens "fake"genoemd, leg mij geen woorden in de mond. Over ontmoeten heb ik niets gezegd. Je hebt mij uitgenodigd voor maandag, en dan heb ik geen tijd. Zoals ik al per PB heb aangegeven.
Je hebt een oud topic gevonden voor discussie. En daarin een stelling geponeerd. Vervolgens wordt daar on-topic op gereageerd door mensen die het niet met die stelling eens zijn, en ook redenen daarvoor geven.
Jouw reden om wel te sluiten is vervolgens door niemand ondersteund. Dus leidt deze discussie verder nergens toe, behalve allerlei verwijten over en weer. Zowel hoerenmadam als holbewoner zijn gewoon buiten proportie.
Dus luister nu AUB naar de wijze woorden van Bram:
Lekker terug normaal doen tegen elkaar.
2 x
-
- Whisk(e)y goeroe
Want dat lukte je hiervoor inderdaad uitermate goed.Christine schreef:Deze is mooi en ik ga me niet inhouden nu.
Christine schreef:Ten tweede zal er wel een misselijk makende kop opstaan met de mentaliteit van een vierjarig kind.
....
Jullie zijn precies zo'n oude mannen clubje met een prehistorische mentaliteit.
Make up your mind
Christine schreef:Waarschijnlijk kwetst het u dat ik intelligenter ben dan u. Ik schaak, lees, weet meer over drank dan u. In ieder geval heb ik ook meer mensenkennis.
O, absoluut. Stikjaloers ook op de wijze van communicatie. Getuigd van zeer veel wijsheid en kennis van hoe om te gaan met mensen.
Christine schreef:Ook dit. Een vrouw in een mannenclubje. Waar bij jullie de tijd is blijven stilstaan. Geen idee. In ieder geval moet u een triest leven hebben en deelt waarschijnlijk bij thuis de vrouw de lakens uit. U ziet nu de kans een vrouw te bashen, en dan doen we dat. Zeker voor mij lekker anoniem achter uw toetsenbordje.
Lekker met mijn gezin op vakantie, heerlijk. Eindelijk uitrusten van het harde werken op kantoor, waar ik met mijn dikke pens de hele dag zit te computeren.
Behalve als de secretaresse langs loopt, dan buig ik even om om haar een pets op de billen te geven.
Dat mis ik wel hoor hier in mijn Tabbert.
Maar gelukkig kan ik nu de hele dag mijn vrouw commanderen, zodat het mij aan bier en worst niet ontbreekt.
5 x
-
- Whisk(e)y goeroe
Aangezien dit topic niet langer wordt gebruikt voor "onberbouwde meningen" over aanvullende regels mbt aanbod maar slechts voor allerlei beledigingen over en weer ga ik dit topic nu sluiten. Helaas kan het nu niet op een gewone manier, zelfs niet na de wijze woorden van Bram.
0 x
Terug naar “Vraag (gezocht) en aanbod en unieke koopjes”