Flessen verzameling weggeven

Plaats hier je whisky zoekertje of aanbod. Voor iedereen die om wat voor reden dan ook "té veel" Whisky (of ander distillaat) heeft. Een eenvoudige en gratis manier om in contact te komen met gegadigden. Unieke koopjes, nieuwe releases, ook commercieel, kunnen hier in de schijnwerpers gezet worden.
Forumregels
LET OP: Het direct aanbieden van flessen in dit het forum "vraag" is niet toegestaan voor mensen die nog geen toegang hebben tot het aanbodgedeelte van het forum. Deze personen mogen alleen per PB een fles aanbieden. De desbetreffende berichten worden verwijderd.

Voor alle verkooponderwerpen geldt: Je kan pas posten in Aanbod als je 50 posts hebt op de rest van het forum.
Verder: De verkoper gaat door het plaatsen van het aanbod expliciet akkoord met de geldende voorwaarden zoals opgenomen in Re: Lees dit eerst: Aanbod. Het Whisky Forum neemt geen enkele verantwoordelijkheid op zich voor de inhoud van het aangebodene, zoals bijvoorbeeld maar niet uitsluitend de authenticiteit van de inhoud van de aangeboden flessen, de vulgraad, andere kwaliteitsaspecten, alsmede het verloop van de transactie en daaruit voortvloeiende consequenties.
michielvdbergh
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Flessen verzameling weggeven

Ongelezen berichtdoor michielvdbergh » 09 Nov 2019, 15:06

Ik heb alcohol (wijn,bier, sterk) flessen verzameling met vogelettiketen van ongeveer 300 verschillende lege flessen uit alle uithoeken van de wereld. Ik wil deze wegdoen. Laat maar weten als iemand daarin geinteresseerd is.
0 x

edwinedje
Moderator
Moderator

Re: Flessen verzameling weggeven

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 09 Nov 2019, 16:26

Beste Michiel,

Ik heb je topic even verplaats naar dit gedeelte.

Het is voor nieuwe leden niet direct toegestaan om spullen aan te bieden.
Uit coulance laat ik het even toe.

Daarnaast is het verplicht om een vraagprijs te zetten.
Er werd mij subtiel gewezen dat het om weggeven gaat, dus dan is een prijs waarschijnlijk €0,- en niet verder noodzakelijk.
En een foto zou je kansen kunnen vergroten.

Ik wil overige leden vragen om reacties alleen via PB aan de aanbieder te doen.
En eventuele meldingen op dit topic achterwege te laten.
Heeft heeft mijn aandacht.

Gr,
Edwin (uw moderator van dienst)
0 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

Terug naar “Vraag (gezocht) en aanbod en unieke koopjes”