Ga ik terug naar Islay!
Deze week het huisje geboekt
Zijn er nog meer mensen met plannen voor feis ile 2016?

Yapi schreef:zolang ik maar Bowmore meemaak!
totalatool schreef:Yapi schreef:zolang ik maar Bowmore meemaak!
Als je een Bowmore festivalfles wilt, kun je er beter al op de zaterdag zijn. Ik heb er dit jaar geen kunnen bemachtigen, want ze waren op toen ik na twee uur in de regen in de rij staan bijna aan de beurt was.

Yapi schreef:totalatool schreef:Yapi schreef:zolang ik maar Bowmore meemaak!
Als je een Bowmore festivalfles wilt, kun je er beter al op de zaterdag zijn. Ik heb er dit jaar geen kunnen bemachtigen, want ze waren op toen ik na twee uur in de regen in de rij staan bijna aan de beurt was.
thanks, alles in het werk voor 2 flessen! (mijn madam moet ook in de rij staan)

jdoucet schreef:Ik hoop er ook ooit te geraken... Volgend jaar staat echter een maand Route 66 op het programma, dus denk ik niet dat feis Ile er dan nog in zit... 2017 it is?

Roland... schreef:Bestaan er trouwens ook organisaties, waar geregelde reizen richting de Feis Ile 2016 gaan? Met alle dingen waar je rekening mee moet houden en die je apart moeten boeken en regelen zie ik door de bomen 't bos niet meer... Toch willen we er graag 'n keer naar toe!
er is vast wel een goeroe of mod die z'n naam weet!
totalatool schreef:Niet alleen Schotland regelt hij. Momenteel zit ik aan de Costa Blanca, mede mogelijk gemaakt door Laddie Teun.
Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten