Islay trip 2024

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.
Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2490
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Islay trip 2024

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 22 Apr 2024, 15:22

Nog maar net bekomen van de mooie ervaringen met Danny, Raymond en Roelof staat de volgende trip over twee weken in de planning.
Met mijn vrienden van Whisky aan het Strand gaan we onze jaarlijkse 'studiereis' maken, dit jaar naar Islay.
In 2017 als eerste whiskytrip bezocht dus wordt wel weer een keer tijd ;) .

Het programma ziet er als volgt uit:
Dinsdag:
- Bowmore Vaults Secret Tour & Warehouse Experience (is denk ik een opvolging van de vroegere Crafman's tour)
- Caol Ila Spirit of Smoke: Cask Draw & Tasting Experience
Woensdag:
- Bruichladdich 3 uur durende privé tour en tastings (op speciaal verzoek kunnen regelen)
- s-middags rondwandelen in en rond Port Ellen
Donderdag:
- Kilchoman Classic Tour (helaas paste er niets specialers in ons reisschema maar......)
- Bunnahabhain the Ultimate Bunnahabhain Tasting (25yo, 30yo, 40yo, 46yo, Limited SC Release) <- dit ter compensatie van het ochtend programma :bigsmile

Vrijdag:
- Ardnahoe the Spirit of Ardnahoe (helaas hier alleen een standaard tour te boeken, maar.....laat nu net óp deze dag de inaugural release uitgebracht worden....natuurlijk hebben ze gewacht totdat ze wisten wanneer wij zouden komen :respect )
- Lagavulin Distillery Exclusive Experience.

Ik kan niet beloven dat ik net zo'n mooi en uitgebreid verslag van onze reis kan/zal maken als Roelof heeft gedaan van de Speyside trip, maar zal er zeker iets over neerpennen hieronder!!
Laatst gewijzigd door Fat Bastard! op 14 Mei 2024, 13:19, 2 keer totaal gewijzigd.
18 x
Afbeelding

Nickolaas
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1930
Lid geworden op: 11 Mar 2014, 22:29
Locatie: Midden-Limburg

Re: Islay trip 2024

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 22 Apr 2024, 17:30

Moet afzien zijn kerel. Dat wil zeggen, in ieder geval voor de lever. Wat een heerlijk vooruitzicht Dré! Het is jullie gegund.
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aaaan taaaaaafel
Senior
Senior
Berichten: 110
Lid geworden op: 08 Mar 2023, 09:07

Re: Islay trip 2024

Ongelezen berichtdoor Aaaan taaaaaafel » 22 Apr 2024, 18:01

Sjonge wat een rot vooruitzicht man :Slainte

Alvast heel veel plezier gewenst :D
1 x

Gebruikersavatar
Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2024
Lid geworden op: 05 Apr 2018, 14:51
Locatie: (N-H)

Re: Islay trip 2024

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 22 Apr 2024, 18:16

Fat Bastard! schreef:Ik kan niet beloven dat ik net zo'n mooi en uitgebreid verslag van onze reis kan/zal maken als Roelof heeft gedaan van de Speyside trip, maar zal er zeker iets over neerpennen hieronder!!


We hadden het er al over gehad, maar wat een prachtige trip ga je weer maken Andre. Ik ben beschikbaar èn in te huren als verslaggever hoor :bigsmile.
5 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2490
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: Islay trip 2024

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 22 Apr 2024, 21:00

Freezeroz schreef:Ik ben beschikbaar èn in te huren als verslaggever hoor :bigsmile.


Eens zien of je op Kees z'n paspoort mee kan, Kees zelf past makkelijk in de handbagage :P
2 x
Afbeelding

JacobaEd
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2318
Lid geworden op: 22 Jan 2014, 14:34
Locatie: Gouda
Contact:

Re: Islay trip 2024

Ongelezen berichtdoor JacobaEd » 24 Apr 2024, 08:06

pff, 46 jaar oude bunna, ooit dronk je de 50 jaar oude :smullen
1 x

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2490
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: Islay trip 2024

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 24 Apr 2024, 12:54

JacobaEd schreef:pff, 46 jaar oude bunna, ooit dronk je de 50 jaar oude :smullen


Oeh ja!!! Dit wordt dus ook een doordeweeks slobber-whisky proeverijtje ;)
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3203
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: Islay trip 2024

Ongelezen berichtdoor defeatless » 24 Apr 2024, 13:39

Je moet natuurlijk ook niet altijd 6 willen gooien. Dan wordt het saai.
Ik snap het wel dat je het een beetje ingetogen houd :o ;).

Bij Bunna hebben ze de onhebbelijke neiging dat je eerst jezelf door hun standaard OB's heen moet werken voordat je aan het echte werk toekomt, dat was vroeger zo, maar dat is dus nog steeds niet anders :bigsmile.
3 x


Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten