North Highland trip 2022

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.
Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: North Highland trip 2022

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 01 Jun 2022, 18:46

Oké dan kop ik hem wel in…
Fat Bastard! schreef:Onze trip stond oorspronkelijk gepland voor 2020 maar ik hoef niet uit te leggen wat roet in het eten gooide.

Laat me raden André… je wasmachine was stuk en de monteur kwam op de vertrekdag? :bigsmile

Heerlijk verslag om te lezen kerel!! Mooie gedenkwaardige trip dus! Nu nog de foto’s :lekker
1 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Roland...
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 766
Lid geworden op: 22 Sep 2012, 15:02
Locatie: omgeving Breda

Re: North Highland trip 2022

Ongelezen berichtdoor Roland... » 01 Jun 2022, 19:02

Fat Bastard! schreef:
Roland... schreef:Mocht je nog een kandidaat zoeken voor de volgende tip, weet je me te vinden ;)


Wij zijn met z'n vieren en rijden om de beurt een dag. Misschien wil je mee als chauffeur? Kunne wij alle vier drinken ;) :bigsmile


Dat vind ik helemaal niet erg ;)
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jimbeau
Senior
Senior
Berichten: 308
Lid geworden op: 25 Sep 2019, 00:03
Locatie: Helmond

Re: North Highland trip 2022

Ongelezen berichtdoor Jimbeau » 01 Jun 2022, 20:01

Fat Bastard! schreef:
Roland... schreef:Mocht je nog een kandidaat zoeken voor de volgende tip, weet je me te vinden ;)


Wij zijn met z'n vieren en rijden om de beurt een dag. Misschien wil je mee als chauffeur? Kunne wij alle vier drinken ;) :bigsmile


en wie was de lul op die Brora dag..? :o
0 x
Afbeelding

edwin5
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 530
Lid geworden op: 22 Jan 2015, 14:47

Re: North Highland trip 2022

Ongelezen berichtdoor edwin5 » 01 Jun 2022, 20:26

Heel leuk verslag!
1 x

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2463
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: North Highland trip 2022

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 01 Jun 2022, 21:26

Jimbeau schreef:
en wie was de lul op die Brora dag..? :o


Ik niet :D
Vincent was zaterdag de chauffeur maar kreeg zijn Brora mee in een chique doosje. Sowieso krijg je als 'designated driver' tegenwoordig bij alle distillery's drivers drams mee als je aangeeft dat je chauffeur bent.
De dagen dat ik reed (1ste en laatste dag, ben ook veel te sociaal hè ;) ) heb ik van alle te proeven whisky's een klein nipje genomen en de rest in flesjes mee naar huis.
0 x
Afbeelding


Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten