NIEUW: De eerste Nederlandse whisky reis

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.
Travel4Reasons
Actief lid
Actief lid

NIEUW: De eerste Nederlandse whisky reis

Ongelezen berichtdoor Travel4Reasons » 08 Jun 2020, 23:19

Geachte whisky liefhebbers,

Via deze weg willen we je op de hoogte brengen van de mogelijkheid voor het maken van een Nederlandse whisky reis. Door de onzekere situatie rondom het reizen naar het VK en Ierland, hebben we vanaf 1 juli 2020 de mogelijkheid om Arcen, Ootmarsum, Schiedam of Zelhem te bezoeken aan de hand van de whisky. Bezoek Sculte, Kalkwijck, De Bronckhorst, De IJsvogel en het Nationaal Jenever museum in een van onze Whisky reizen in Nederland.

Alle bezoeken zijn exclusief voor klanten van Travel4Reasons en ook de accommodaties zijn secuur uitgezocht en zorgen met elkaar voor een scherpe prijs.

Tot ziens bij Travel4Reasons!

De eerste Nederlandse whisky reis in beeld:

3 x
Travel4Reasons
GRONINGEN AIRPORT EELDE
Burg. J.G. Legroweg 45-A

Ruim 15 jaar ervaring met reizen naar de UK & Ierland.

Whisky reizen
Whisky reizen Schotland
----
Fly Drive Schotland

Janta
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Re: NIEUW: De eerste Nederlandse whisky reis

Ongelezen berichtdoor Janta » 10 Jun 2020, 14:00

Wow :goedgedaan !

Voor mij is het een heel goed idee. Wat rest ons nog te doen als dergelijke dubbelzinnige gebeurtenissen in de wereld plaatsvinden. Reis alleen in ons land. Eerlijk gezegd miste ik al veel reizen, omdat ik de laatste tijd niets anders heb gedaan dan gokken. Ik moet gewoon ontspannen en op reis gaan.

MOD EDIT - Niet relevante weblink verwijderd.
1 x

Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”