Feis Isle 2019 bezoeker gezocht!

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.
ovanpuyvelde
Top bijdrager
Top bijdrager

Feis Isle 2019 bezoeker gezocht!

Ongelezen berichtdoor ovanpuyvelde » 28 Apr 2019, 21:26

Hallo iedereen!

Ik ben al jarenlang enthousiaste whiskydrinker en -verzamelaar.
Helaas is het door mijn werk onmogelijk om in mei vakantie te nemen om naar Feis Isle te gaan.
Ben wel al eens één keertje op Islay geweest maar dat was in juli (onvergetelijke whiskyreis was dat).

Via dit forum zoek ik een eerlijke medeliefhebber die dit jaar naar Feis Isle gaat en die voor mij eind mei 1 flesje van de jaarlijkse Lagavulin Feis Isle bottling zou willen meenemen. Ik vraag dit niet uit “investeringsperspectief” maar als fles om zelf te openen en van te genieten. Ik drink namelijk erg graag Lagavulin en op Feis Isle valt er vaak een lekkere Lagavulin te scoren die achteraf helaas door flippers aan woekerprijzen online wordt verkocht.

Uiteraard ben ik bereid om op voorhand een “aankoopbudget” over te maken en wie me hiermee wil helpen mag ook rekenen op een mooie extra attentie van mijn kant.

Reacties graag via PB.

Groetjes, Olivier
2 x
Afbeelding

ovanpuyvelde
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Feis Isle 2019 bezoeker gezocht!

Ongelezen berichtdoor ovanpuyvelde » 19 Mei 2019, 10:06

Niemand? :Cry
0 x
Afbeelding

Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”