Glenmorangie of Clynelish / Brora

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.
EK1977
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 Jan 2019, 14:26
Locatie: Nunspeet

Glenmorangie of Clynelish / Brora

Ongelezen berichtdoor EK1977 » 06 Jan 2019, 14:30

Beste mede-levensgenieters,

wat een mooi forum! Net aangemeld pas, had ik natuurlijk eerder moeten doen. Mooi alle discussies te lezen.

Nu ga ik dit jaar in mei naar de Highlands, met name voor een golf break met mijn vader, maar we zouden graag een van de distilleries in de buurt van Dornoch bezoeken. Ik ben op zoek naar een premium ervaring omdat we waarschijnlijk maar 1 locatie kunnen bezoeken. Dan wordt het al snel de Brora experience bij Clynelish of de Signet of Heritage Tour bij Glenmorangie.

Met jullie ervaring, welke van de twee zouden jullie aanraden, en waarom? Glenmorangie natuurlijk wat commercieler, begreep dat Clynelish best basic is, maar ook dat heeft z'n charme natuurlijk.

Zou heel graag Benromach bezoeken in de buurt van Nairn, veel goeds over gelezen!

Erik
1 x

Gebruikersavatar
Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2005
Lid geworden op: 05 Apr 2018, 14:51
Locatie: (N-H)

Re: Glenmorangie of Clynelish / Brora

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 06 Jan 2019, 14:37

Welkom op het forum EK1977 :Slainte.
0 x
Afbeelding


Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast