Pot still festival Amersfoort kaarten gezocht voor zondag 7 okt 2018

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.
Silver
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Pot still festival Amersfoort kaarten gezocht voor zondag 7 okt 2018

Ongelezen berichtdoor Silver » 03 Okt 2018, 14:37

Beste liefhebbers,

Het Pot still festival in Amersfoort is komend weekend weer, een echte aanrader.

Ik zoek voor mezelf en 3 vrienden nog kaarten voor Zondag middag, dit is nu uitverkocht. We hadden helaas met z'n allen vrij geregeld. Iemand die ons uit de brand kan helpen met 4 kaarten? Hoor graag als je wat te koop hebt!

Ik hoor het graag, en anders een aanrader voor de rest om op zaterag of vrijdag te gaan daar zijn nog wel kaarten voor.

:nat
0 x

defeatless
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Pot still festival Amersfoort kaarten gezocht voor zondag 7 okt 2018

Ongelezen berichtdoor defeatless » 03 Okt 2018, 22:06

Vrijdagavond of de zondag zijn imho de betere dagen. Beide nooit uitverkocht en dus wat meer persoonlijke aandacht.

Zelf ben ik er vrijdag met een groepje.
0 x

thijs100
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: Pot still festival Amersfoort kaarten gezocht voor zondag 7 okt 2018

Ongelezen berichtdoor thijs100 » 04 Okt 2018, 09:32

Silver schreef:Ik zoek voor mezelf en 3 vrienden nog kaarten voor Zondag middag, dit is nu uitverkocht.

Weet je dat zeker? Het lijkt alsof je via de website nog gewoon kaarten voor zondagmiddag kan bestellen.
0 x
Afbeelding | Afbeelding

Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”