Wat zijn volgens jou de meest interessante distilleerderijen om daar te bezoeken?
Tx

Kikkerneve schreef:Springbank en de aansluitende warehouse tasting bij Cadenhead (zelfde terrein). Die mag je dan zeker niet overslaan. Goed te combineren met Islay.

Kikkerneve schreef:Springbank en de aansluitende warehouse tasting bij Cadenhead (zelfde terrein). Die mag je dan zeker niet overslaan. Goed te combineren met Islay.
efde schreef:Maar als Springbankliefhebber, starten wij onze 5-weekse tour in ... Campbeltown; alwaar -nu reeds- een warehouse tasting is ingeboekt![]()
Zet maar vast wat geld opzij, zodat je ruimte hebt om na die tasting mooi een aantal flessen af te vullen

thijs100 schreef:efde schreef:Maar als Springbankliefhebber, starten wij onze 5-weekse tour in ... Campbeltown; alwaar -nu reeds- een warehouse tasting is ingeboekt![]()
Balvenie is top. In mijn ervaring de beste tour die je in Speyside kan boeken. Altijd een kleine groep (max 8 mensen), en je krijgt alles te zien, van de malting floors tot de cooperage.

thijs100 schreef:Balvenie is top. In mijn ervaring de beste tour die je in Speyside kan boeken. Altijd een kleine groep (max 8 mensen), en je krijgt alles te zien, van de malting floors tot de cooperage.

/ Mijn Website met mijn Distillery Visitsedwinedje schreef:thijs100 schreef:Balvenie is top. In mijn ervaring de beste tour die je in Speyside kan boeken. Altijd een kleine groep (max 8 mensen), en je krijgt alles te zien, van de malting floors tot de cooperage.
Let erop vooraf en op tijd te boeken.
Ze doen niet aan inloop tours.

efde schreef:The Balvenie is geboekt![]()
Hopelijk is er dan een mooie 'distillery only bottle' te bekomen
/ Mijn Website met mijn Distillery Visitsedwinedje schreef:efde schreef:The Balvenie is geboekt![]()
Hopelijk is er dan een mooie 'distillery only bottle' te bekomen
On-line lid worden van Warehouse 24 gaf [in 2015]de optie tot "bottle your own" in het warehouse.
Beter Distillery Only dan dat komt het volgens mij niet.
Paar jaar geleden was er de mogelijkheid tot een Bourbon Barrel of een Sherry Barrel.
![]()
Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten