edwin1973 schreef:Ardking schreef:Casketje schreef:Dus maar eens op de websites van Glen Scotia & Springbank gekeken wat tours betreft en m'n oog viel op deze Barley to Bottle Tour bij Springbank. Heeft iemand hier deze al gedaan, zij het zelf of ervaringen via via? Prijs is niet min maar het is een 4.5u durende tour inclusief lunch, warehouse tasting en je krijgt een zelf geblende 70cl fles mee naar huis. Lijkt me in ieder geval zeer leerrijk en als ik dan toch maar 1 whiskydagje ga doen, dan maar meteen goed.
Wij gaan deze 13 juli doen, laat het je weten!
Deze is echt de moeite waard, wij vonden hem geweldig.
Ik ben een maandje geleden bij Springbank geweest maar alleen de normale tour gedaan. Als ik nog een keer terug zou gaan zou ik zeker de Barley to Bottle tour overwegen, vooral voor de toegevoegde waarde van je eigen blend maken en de warehouse tasting. Ik heb wel een Cadenhead warehouse tasting gedaan, de ervaring was top maar de whisky die we hebben gedronken was prima, niet perse mijn ding. Als ik daarentegen wat bijzondere Springbanks/Longrows/Hazelburns in een warehouse setting zou kunnen drinken, lijkt me dat zeker interessant. De prijs is fiks maar de ervaring lijkt me uniek!