Ireland Whiskey Trail
- macoffringa
- Whiskyschrijver

Ireland Whiskey Trail
Tja, en daar rijden we nu alweer een dag of 5 in Ierland met regen, zonneschijn, regen en weer zonneschijn. Na twee dagen Dublin naar Cork en het zuiden. We doen de Ireland Whiskey Trail, in opdracht van de organisatie. En dat betekent ruim 14 dagen op de Emerald Isle. Een genot. Omdat er maar 3,5 werkende distilleerderijen in Ierland zijn, wordt de whiskey trail ruim aangevuld met bijzondere pubs die iets met whisky hebben. Soms is dat een bijzondere, zeldzame fles, een andere keer een goed gevulde bar met 400 of meer whiskies en whiskeys, zoals Temple Bar in Dublin.
In Whisky Passion zullen we het komende jaar een serie artikelen over Ierland, de Trail , de whiskeys en de pubs publiceren en er zit ook een boek in de pen.
We houden jullie op de hoogte.
Failte,
Hans & Becky Offringa
In Whisky Passion zullen we het komende jaar een serie artikelen over Ierland, de Trail , de whiskeys en de pubs publiceren en er zit ook een boek in de pen.
We houden jullie op de hoogte.
Failte,
Hans & Becky Offringa
0 x
Re: Ireland Whiskey Trail
Leuk Hans ... stuur die regen maar hier heen. Ik heb i.v.m. de droogte zojuist de tuin besproeid !
Ik ben benieuwd wat je gaat schrijven.... déjà vu .. in een vorig leven kwam ik met regelmaat in Dublin. Vooral de pubs hebben een aangename indruk achtergelaten

Ik ben benieuwd wat je gaat schrijven.... déjà vu .. in een vorig leven kwam ik met regelmaat in Dublin. Vooral de pubs hebben een aangename indruk achtergelaten

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Heb laatst een foldertje gekregen en omdat we toch al een reisje naar Ierland in de planning hebben is dit toch ook zeker iets om in de gaten te houden.
Ben erg benieuwd naar je ervaringen.
Ben erg benieuwd naar je ervaringen.
0 x
- macoffringa
- Whiskyschrijver

Rene,
ik ben diep onder de indruk van je Gaelic.
Maar, ik heb wel een beetje hulp nodig.
Zelfs na een dram of 9 kom ik er niet uit
ik ben diep onder de indruk van je Gaelic.
Maar, ik heb wel een beetje hulp nodig.
Zelfs na een dram of 9 kom ik er niet uit

0 x
- macoffringa
- Whiskyschrijver

Thanks Rene,
Op weg naar Cooley vandaag, na enkele dagen aan de westkust, waaronder het schiereiland Connemara. Wat een magische plek! Ergens onderweg tussen het zuiden en hier kregen we real potcheen aangeboden. Can't say where, when or from whom maar het was een bijzondere ervaring.
Morgen naar Bushmills en dan nog twee dagen scenic photography doen, waarna we ongetwijfeld voldaan met materiaal voor vele artikelen en een boek huiswaarts keren.

Op weg naar Cooley vandaag, na enkele dagen aan de westkust, waaronder het schiereiland Connemara. Wat een magische plek! Ergens onderweg tussen het zuiden en hier kregen we real potcheen aangeboden. Can't say where, when or from whom maar het was een bijzondere ervaring.
Morgen naar Bushmills en dan nog twee dagen scenic photography doen, waarna we ongetwijfeld voldaan met materiaal voor vele artikelen en een boek huiswaarts keren.

0 x
macoffringa schreef:Morgen naar Bushmills
Is Bushmills nu toch toegevoegd aan het lijstje dan?
Veel plezier daar nog, Hans!

0 x
- macoffringa
- Whiskyschrijver

Hoi Jaydie,
Bushmill maakt (nog) geen onderdeel uit van de Irish Whisky Trail, maar wel van onze research trip. Vandaar!
Bushmill maakt (nog) geen onderdeel uit van de Irish Whisky Trail, maar wel van onze research trip. Vandaar!

0 x
Het wordt toch geen Sietse-promotie-trail daar bij Busmills hè Hans !?
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
- macoffringa
- Whiskyschrijver

Nee Piet, dat kan niet. Ik ben daar voor zaken en het zou, althans in mijn boekje, ethisch niet verantwoord zijn om dat met de competitie te vermengen.
0 x
Ireland Whiskey Trail, dat klinkt echt gaaf. Ik leer hier elke dag wat. Hmm, dat lijkt me nou een mooi tripje om te gaan doen. Ik ga er meteen wat meer informatie over zoeken om te kijken of ik dat kan doen. Als single man zie ik mezelf dat nog wel doen. Ierland lijkt me sowieso een fantastisch mooi land. Beetje jammer dat het er misschien niet het meeste vrolijke weer is. Maarja, wie heeft er zon nodig als je whisky hebt?
Laatst gewijzigd door Danieq op 17 Sep 2010, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Danieq schreef:Hmm, dat lijkt me nou een mooi tripje om te gaan doen. Ik ga er meteen wat meer informatie over zoeken om te kijken of ik dat kan doen.
Hou dan vooral de Whisky Passion en Hans Offringa in de gaten:
macoffringa schreef:In Whisky Passion zullen we het komende jaar een serie artikelen over Ierland, de Trail , de whiskeys en de pubs publiceren en er zit ook een boek in de pen.

0 x
Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”