In je uppie naar Schotland

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.
Polleke
Actief lid
Actief lid

Re: In je uppie naar Schotland

Ongelezen berichtdoor Polleke » 06 Mar 2020, 07:13

Ik los dit op door een kleine harde koffer als handbagage mee te nemen en die op de terugweg in te checken als ruimbagage. Op die manier kan ik tot 9 flessen mee terug nemen. Beetje afhankelijk van de grootte van de koker/doos.
Daar komen natuurlijk wel extra kosten bij kijken..

En een koffer vol flessen wil je bij de idd bagage afgeven. Daar zijn ze er een stuk voorzichtiger mee.
1 x

Dax
Senior
Senior

Re: In je uppie naar Schotland

Ongelezen berichtdoor Dax » 30 Apr 2020, 18:21

Nickolaas schreef:Guys and galls,

In het kader van het maximaliseren van mee terug te nemen whisky: ik kan geen 0.7 ltr meenemen in m'n handbagage?

Cheers :goedgedaan

Nee zat ik ook mee toen ik afgelopen jaar naar Schotland geweest ben. Denk dat ik er samen met mijn vader wel 20 distillerderijen bezocht heb, maar helaas niets mee heb kunnen nemen. Toch een paar flesjes plaatselijk laten versturen.
Voor dit jaar ook een trip gepland om eind mei in mijn uppie op een motorscooter naar Islay te gaan, maar voorlopig ziet het er somber uit gezien de huidige situatie.
1 x

Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”