Schotland x 4

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.
Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Schotland x 4

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 23 Mei 2019, 16:06

Ik had in maart alleen 'handbagage' mee naar Islay, heb er vier flessen gekocht en alles (ook samples en glaswerk) is ongeschonden en zonder bijkomende kosten via het ruim mee terug gekomen.
Er werd alleen streng gelet op de hoeveelheid flessen/liters per koffer.
0 x
Afbeelding

goosebumps
Senior
Senior

Re: Schotland x 4

Ongelezen berichtdoor goosebumps » 23 Mei 2019, 16:15

Ja, wij gaan met ons vieren en nemen alleen handbagage mee, maar toch twee ruim koffers gedaan om op de terugweg wat mee te kunnen nemen :)
Volgens mij liggen bunna, Caol Ila en Ardnahoe ook dicht bij elkaar. Dus dat zouden twee praktische rijtjes kunnen zijn.
We gaan expres in maart om het drukkere seizoen een beetje voor te zijn. Zal niet helpen voor het weer, maar dat is bijzaak :)
De springbank/cadenhead tour hebben we al gereserveerd. Voor de rest kan ik me nog wel een half jaartje inlezen. Ik zal eens wat beter naar Bowmore kijken. Dat is er een die ik in eerste instantie niet op mijn prio lijst zou zetten.
0 x
Afbeelding
"We should always be inspired by bad people and assholes, they are a living example of how we should not to choose to live." Ralfy Mitchel, the search for a whisky bothie

Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”