Fat Bastard! schreef:Voor lunch in Dufftown kan ik zeker het restaurant bij Glenfiddich aanbevelen.
Deze heb ik al meerdere keren gehoord, dus staatbij deze op ons lijstje
Fat Bastard! schreef:Bij Blair Castle kan je ook een korte wandeling maken in de mooi aangelegde kasteeltuin. Volgens mij hoef je alleen entree te betalen als je het kasteel van binnen wil bezichtigen (is wel al even geleden dat ik daar geweest ben).
Goeie tip! Als we voldoende tijd hebben gaan we zeker even kijken.
Fat Bastard! schreef:Bij Blair Athol hebben ze soms schepre aanbiedingen van de Flora&Fauna reeks, wel even goed checken met prijzen hier.
Als je een tour hebt geboekt krijg je ook een beetje korting op één fles.
Als je toch in Pitlochry bent kan je ook de winkel van Robertsons of Pitlochry nog aandoen. Ewan heeft altijd iets open staan om te proeven en zijn eigen bottelingen zijn ook interessant. Nu nog niet te koop in Nederland maar er zijn een aantal partijen in de markt om deze lijn ook hier te gaan
We hebben een tour geboekt bij Blair Athol, dus een flesje zal vast wel mee gaan

Zelfs mijn vrouw, die absoluut niets met whisky heeft, vond het wel leuk om even langs die winkel van Robertsons te gaan. Ook wel geinig dat die flessen dus nog niet in Nederland te krijgen zijn. Staat bij deze dus ook op de lijst.
Fat Bastard! schreef:Denk niet dat je hier nog tijd voor hebt in je volle schema maar net buiten Edinburgh ligt ook nog een ruïne van Craigmillar Castle te bezoeken.
Ik ben een aantal jaren geleden met familie een midweek in Edinburgh geweest en het was een leuke afwisseling om vanuit het drukke centrum met taxi daarnaar toe te gaan en terug te wandelen (uurtje lopen tot hartje centrum).
Denk niet dat we dat nog gaan redden, maar we onthouden hem zeker voor als we nog eens een weekendje Edinburgh gaan doen.
Bedankt voor de tips!