+++Whiskyreis maken met forumleden+++
Re: +++Whiskyreis maken met forumleden+++
Ik ga in Mei al voor de 4e keer.. maar lees aandachtig mee 
0 x
-
Mvamelsfort
- Top bijdrager

Ik sluit me aan bij Peter als er echt een concreet plan komt wil ik dit zeker overwegen maar hangt natuurlijk af van het tijdstip, kosten en ook de indeling van de reis.
0 x
Re: Whiskyreis maken met forumleden.
JayDie schreef:Leuk plan. Misschien Teun als reisleider?mer1973 schreef:Met mannen onder mekaar is het toch altijd anders dan met de vrouw/vriendin die er maar wat bij hangt, en eigenlijk liever gaat shoppen.
...en als mevrouw het wél interesseert...?
Sorry mannen, maar als ik ga, ga ik wel met mijn vrouw, want die is wel liefhebber...
2 x
-
Maurice_Casqueteer
- Senior

Goed idee!
Ik ben ook voorstander van Teun als organisator!
Verder kan ik nog wel wat contacten krijgen voor bezoekjes via casqueteers
Ik ben ook voorstander van Teun als organisator!
Verder kan ik nog wel wat contacten krijgen voor bezoekjes via casqueteers
1 x
Pellie schreef:Sorry mannen, maar als ik ga, ga ik wel met mijn vrouw, want die is wel liefhebber...
Herken ik wel, de mijne is ook (bijna) een grotere liefhebber dan ikzelf
1 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

lag al op de planning voor dit jaar, dus ik heb zeker interesse 
0 x
Ik gooi deze er maar even in als optie: http://www.whiskyzeilreizen.nl/reizen_nl.php
Anderhalf jaar geleden gedaan, erg toffe ervaring. En je zit met alleen maar liefhebbers (kleine 30 man) op her schip. Als je zoveel mensen via het forum bij elkaar krijgt, dan kan je ook het hele schip boeken.
Anderhalf jaar geleden gedaan, erg toffe ervaring. En je zit met alleen maar liefhebbers (kleine 30 man) op her schip. Als je zoveel mensen via het forum bij elkaar krijgt, dan kan je ook het hele schip boeken.
0 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

thijs100 schreef:Ik gooi deze er maar even in als optie: http://www.whiskyzeilreizen.nl/reizen_nl.php
hahhaha dan haak ik op voorhand af...
Ga voor mijn plezier
2 x
- defeatless
- Moderator

Mag blij zijn met m'n eigen whisky kamer, op vakantie zonder de vrouw d'r bij...... ik durf dat niet eens te vragen....

3 x
- laddie teun
- Top bijdrager

zie ik ineens een aantal keer mijn naam voorbij komen 
ik heb wel een beetje ervaring met whiskyreizen. Zowel met het organiseren als met het begeleiden en als reiziger.
Mee als reisleider is geen enkel probleem, heel graag zelfs.
Heel simpel gehouden: verreweg voordeligste manier is met paar man in een auto reizen. Een hele gezellige manier is met zijn allen in een bus met chauffeur en reisleider. Dan kun je de hele reis allemaal lekker genieten en hoeft er niemand te rijden. Ga ik zelf mee dan lukt het doorgaans ook wel om wat bijzondere tours te doen of distilleerderijen die normaal niet open zijn voor publiek.
Maar zoals met elke mooie vakantie hangt alles af van de wensen en van het budget. Schotland is helaas niet heel goedkoop, zeker niet met de huidge pond.
ik heb wel een beetje ervaring met whiskyreizen. Zowel met het organiseren als met het begeleiden en als reiziger.
Mee als reisleider is geen enkel probleem, heel graag zelfs.
Heel simpel gehouden: verreweg voordeligste manier is met paar man in een auto reizen. Een hele gezellige manier is met zijn allen in een bus met chauffeur en reisleider. Dan kun je de hele reis allemaal lekker genieten en hoeft er niemand te rijden. Ga ik zelf mee dan lukt het doorgaans ook wel om wat bijzondere tours te doen of distilleerderijen die normaal niet open zijn voor publiek.
Maar zoals met elke mooie vakantie hangt alles af van de wensen en van het budget. Schotland is helaas niet heel goedkoop, zeker niet met de huidge pond.
1 x
Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen: http://www.thetravelclub.nl/teunvanwel
Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com
Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com
- caskstrength
- Forum goeroe

Qua kosten: zeker waar. Ik had een inventarisatie gemaakt wat het zou kosten om een "rondje Glasgow" te doen met (weliswaar de duurdere rondleidingen) bij Glengoyne, Auchentoshan, Springbank en Arran, maar viel steil achterover... En ik ging daarbij ook nog eens uit van reizen met 4 personen.
Ervaring/advies komt dus zeer goed van pas verwacht ik.
Ervaring/advies komt dus zeer goed van pas verwacht ik.
0 x
Affirmanti incumbit probatio
Pellie schreef:JayDie schreef:Leuk plan. Misschien Teun als reisleider?mer1973 schreef:Met mannen onder mekaar is het toch altijd anders dan met de vrouw/vriendin die er maar wat bij hangt, en eigenlijk liever gaat shoppen.
Sorry mannen, maar als ik ga, ga ik wel met mijn vrouw, want die is wel liefhebber...
Zoals ik zei,
Denk dat de beleving onder een stel liefhebbers wel groter is. En dan doet de sekse niet ter zake.
Dus Marcel en partner zijn zeker uitgenodigd.
0 x
De leden die belangstelling hebben kunnen mij een PB sturen.
Aan de hand van de belangstelling die er dan is/ of niet, zal ik eens contact opnemen met Teun.
Zijn er gegadigde die bij de feestcommissie willen horen, om het idee te helpen organiseren, ook dan schroom niet en stuur een PB.
Gr Maarten
P.s. heb extra de postbus leeg gemaakt
Aan de hand van de belangstelling die er dan is/ of niet, zal ik eens contact opnemen met Teun.
Zijn er gegadigde die bij de feestcommissie willen horen, om het idee te helpen organiseren, ook dan schroom niet en stuur een PB.
Gr Maarten
P.s. heb extra de postbus leeg gemaakt

2 x
mer1973 schreef:Pellie schreef:JayDie schreef:Leuk plan. Misschien Teun als reisleider?
Zoals ik zei,
Denk dat de beleving onder een stel liefhebbers wel groter is. En dan doet de sekse niet ter zake.
Dus Marcel en partner zijn zeker uitgenodigd.
Bedankt, maar ik sla over...
0 x
Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”