Activiteiten rondom Glasgow & Edinburgh?

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.
duc
Actief lid
Actief lid

Activiteiten rondom Glasgow & Edinburgh?

Ongelezen berichtdoor duc » 23 Mei 2010, 00:05

ik ga met een paar motorbroeders in juni naar schotland we willen een huisje huuren ongeveer tussen Glasgow en Edinburgh in , en wat moeten we zeker daar in de omgeving bekijken ???? en welke distillerys zijn de moeite waard om te bekijken ,
gr duc
0 x
locos por vida

JayDie
Moderator
Moderator

Re: ga naar schotland

Ongelezen berichtdoor JayDie » 23 Mei 2010, 09:05

He Duc,

op MaltMadness.com staat een interactieve map van Schotland met daarom de distilleerderijen in de buurt. Je zit dat er rondom Glasgow en Edinburgh genoeg te zien valt. Hover over de distilleerderij en je ziet of deze nog actief is, silent, closed, mothballed, etc.

Ik ben vorig jaar juli in Kinross (net boven Edinburgh) geweest en zijn toen naar Tullibardine en The Glenturret (=Famous Grouse Experience) geweest. Rondom Glasgow zou ik naar Glengoyne en Auchentoshan gaan. Ook leuk: Stirling Castle en het monument van William Wallace.
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”