Verslag Speyside Trip April 2024

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.
Bartjewhisky
Actief lid
Actief lid

Re: Verslag Speyside Trip April 2024

Ongelezen berichtdoor Bartjewhisky » 17 Sep 2026, 15:14

Fat Bastard! schreef:Ha Bart,

Als je een paar berichtjes terug leest zal je zien dat de originele bezetting al weer plannen aan het maken is voor een een 2de trip.
Wij hebben met elkaar afgesproken om met dezelfde 4 personen te gaan. Uiteraard omdat dit de vorige keer ook goed bevallen is maar ook uit praktische overweging, met z'n vieren is het makkelijker om accommodatie, huurauto e.d. te vinden/regelen.
Uiteraard gaan we na onze reis in april weer een verslag uitbrengen hier!
Oh ja, qua muziekkeus zaten we niet alle vier op dezelfde lijn. Toen één van ons Slayer uit de speakers liet knallen werd er enigszins geprotesteerd op de achterbank :gnif

Met z'n vieren is inderdaad het meest praktische.
Hopelijk leidt de muziekkeuze niet tot onoverkomelijke problemen hahaha. :P
Ik kijk nu al uit naar jullie verslag volgend jaar april. Geniet ervan!
2 x

Freddy
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: Verslag Speyside Trip April 2024

Ongelezen berichtdoor Freddy » 17 Sep 2026, 18:52

:respect
Freezeroz schreef:Ik zie het al, een Schotland trip met alleen Slayer liefhebbers behoort ook tot de mogelijkheden :Pipersmile.
0 x
Afbeelding

Ruil of verkoop samples van mijn open flessen behoort altijd tot de mogelijkheid.

Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”