Allereerst natuurlijk aan mijn reisgenoten dannyp44, RaymondCS en Fatbastard die dit avontuur met me aandurfden. Dank mannen, voor een geweldige tijd in Speyside.
Ook onze gidsen in Speyside Drew, Emma, Steve, Iain en Michelle verdienen een woord van dank. Hun bijdrage was van toegevoegde waarde aan onze beleving.
Een speciale vermelding gaat er uit naar onze chauffeur Georgie, die drie dagen lang met een big smile voor ons klaar stond.
Ook onze 2 eigen chauffeurs RaymondCS en Fatbastard wil ik bedanken voor het uitvoeren van deze link(s)e taak.
Last but not least, ook een woord van dank naar het whisky forum in het algemeen.
Zonder het forum zou ik deze Speyside trip nooit gemaakt hebben. Nadat ik ook in 2019 al een trip naar Islay maakte die ik zonder het forum nooit gemaakt zou hebben.
In april 2018 maakte ik een account op het forum aan en in maart 2019 liep ik tot mijn eigen verbazing dankzij het forum al op mijn geliefde Islay rond.
Naast deze gemaakte trips, steeg mijn whisky teller dankzij het forum van enkele tientallen toen, naar vele honderden nu.
Vele persoonlijke contacten en ontmoetingen leverde mijn inschrijving op. Ik deed mee aan vele (online) festivals en tastings, deed mee aan & organiseerde diverse shares, bepaalde samen met jullie de forum BFYB en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik heb zelf door de jaren heen veel tijd en aandacht in het forum en haar leden gestoken en dat heeft me dus veel gegeven.
Het doet me daarom pijn om te constateren dat het forum op dit moment niet veel meer lijkt te zijn dan een handels plaats voor overbodige flessen.
En helaas niet meer die sociale online community die het eerder was.
Maar goed, ik geef de moed niet op en blijf hopen op mooie nieuwe initiatieven, verhalen, ervaringen, voorstellen, shares en alles wat een levendig forum zo mooi kan maken
.Met vriendelijke groet Roelof

.
.
En ik denk dat jullie meer mensen lekker hebben gemaakt.