Verslag Roadtrip 2025

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.
defeatless
Moderator
Moderator

Re: Verslag Roadtrip 2025

Ongelezen berichtdoor defeatless » 05 Jun 2025, 01:44

Tof verhaal, klinkt als echt een top vakantie! Dat Rosebank gebeuren is zeker een mooie geweest! Je hebt je geld er wel echt uit op deze manier. En met drams die je denk ik niet zo snel meer tegenkom.

Daar staat CA in schril contrast mee.... Ik was er ook in 2017 voor het laatst. Maar dat was toen wel een different cookie. Daar ramde ze de ene 30+yo na de andere open voor je. En daarna tijdens het wachten in de shop werd je ook helemaal volgegoten.
Niet dat het aanbod nu helemaal drama is, maar het is echt wel kariger geworden daar dus.
1 x

Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 05 Jun 2025, 09:14

defeatless schreef:Dat Rosebank gebeuren is zeker een mooie geweest! Je hebt je geld er wel echt uit op deze manier. En met drams die je denk ik niet zo snel meer tegenkom.

Daar staat CA in schril contrast mee.....

Klopt! 2x

Bij Rosebank staan de Legacy bottelingen wel te koop in de shop. Maar ja, de 'goedkoopste' dacht ik rond de £1650.....

Cadenhead (en Glen Scotia) waren wij eerder in 2019. Helemaal eens dat er wel degelijk een verschil zit tussen wat toen getapt werd en wat er nu ligt.
Bij Glen Scotia liggen nog genoeg '89 vaatjes in het warehouse. Maar helaas geen onderdeel van de tasting meer. In 2019 kregen we daar 3 verschillende van! Het 'hok' waar Cadenhead nu de tasting geeft heeft ook niet echt de beleving van het dunnage warehouse bij SB.
0 x
Afbeelding

defeatless
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor defeatless » 05 Jun 2025, 13:59

Wij hadden ons B&B recht voor de deur van Scotia, dus toen we 's ochtends de deur uit gingen konden we ineens aansluiten bij een tour. Die tour an sich was niet zo bijzonder, de drie Duitsers vonden het overigens wel machtig interessant allemaal.
Maar na die tour hadden we ook van dat soort vaten te proeven gekregen. Daar stonden van die aparte 200ml flesjes van achter de bar die je alleen daar kon kopen.
Hebben we toen stevig van genoten! :duimop
1 x

bodevami
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor bodevami » 14 Jun 2025, 11:09

Super mooi verslag Andre & crew!
Zo te zien en lezen weer geweldige verhalen en ervaringen mee terug genomen en niet geheel onbelangrijk, fantastische whisky's morgen proeven :duimop
Gek genoeg krijg je meteen weer zin om daar naar toe te gaan als je dit soort verslagen ziet en leest...helaas moet ik nu eerst iets met een verhuizing afronden haha.
0 x

Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”