Londen trip

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.
pieske86
Senior
Senior

Londen trip

Ongelezen berichtdoor pieske86 » 26 Apr 2015, 15:18

Binnenkort ga ik naar londen met eurostar.

Zijn er winkels of plaatsen die ik zeker eens moet bezoeken dit in verband met whisky natuurlijk.

Alle tips zijn welkom
0 x

jdoucet
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Londen trip

Ongelezen berichtdoor jdoucet » 27 Apr 2015, 09:32

https://www.brewdog.com/bars/uk/bottledog

Ze hebben wel iets barrel aged staan/liggen :p
0 x

MC A
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor MC A » 01 Mei 2015, 16:01

Shops die zeker een bezoekje waard zijn:
- The Whisky Exchange: https://www.thewhiskyexchange.com/shop/vinopolis/shop
- Milroy's: http://milroys.co.uk/
- Royal Mile Whiskies: http://www.royalmilewhiskies.com/viewin ... d=ourshops
0 x

Nickolaas
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 23 Nov 2021, 14:28

Hoi allemaal,

Corona Volente ga ik eind december twee nachtjes naar Londen toe om Chelski eens in het echt te zien voetjeballen. Daarnaast uiteraard tijd om wat dingen te zien en doen. Dan wordt het natuurlijk snel drank gerelateerd :bigsmile . Benieuwd naar jullie suggesties voor whiskyshops, whiskypubs en evt. craftbeer-achtige dingen.

Hoor het graag, dank!
1 x
Afbeelding

JoachimV10
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor JoachimV10 » 27 Nov 2021, 14:26

Nickolaas schreef:Hoi allemaal,

Corona Volente ga ik eind december twee nachtjes naar Londen toe om Chelski eens in het echt te zien voetjeballen. Daarnaast uiteraard tijd om wat dingen te zien en doen. Dan wordt het natuurlijk snel drank gerelateerd :bigsmile . Benieuwd naar jullie suggesties voor whiskyshops, whiskypubs en evt. craftbeer-achtige dingen.

Hoor het graag, dank!

Suggesties ivm whisky kan ik niet geven, maar het stadion van Fulham ligt op een boogscheut van Stamford Bridge en dat is echt een pareltje. Paar jaar geleden naartoe geweest. Een oud, gezellig voetbalstadion, iets wat je nauwelijks nog vindt. De tribune aan het water wordt wel verbouwd. Fulham staat nu aan kop in de Engelse tweede klasse, zeker een ticketje waard!
0 x
Afbeelding
(open flessen)

Koning
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Koning » 27 Nov 2021, 16:17

JoachimV10 schreef:

Hoor het graag, dank!

Suggesties ivm whisky kan ik niet geven, maar het stadion van Fulham ligt op een boogscheut van Stamford Bridge en dat is echt een pareltje. Paar jaar geleden naartoe geweest. Een oud, gezellig voetbalstadion, iets wat je nauwelijks nog vindt. De tribune aan het water wordt wel verbouwd. Fulham staat nu aan kop in de Engelse tweede klasse, zeker een ticketje waard!

Gaaf hoor! Craven Cottage staat ook op mijn lijstje om eens te bezoeken met die klassieke tribunes.
Stadion van Ch€£$ki ziet er van buiten uit eerder uit als een luxe hotel of winkel, en ademt nauwelijks voetbal meer. Maar zou het niet erg vinden om daar eens kijkje binnen te nemen, er wordt momenteel spectaculair voetbal op de mat gelegd door dat team!
1 x
Afbeelding

Nickolaas
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 27 Nov 2021, 16:58

JoachimV10 schreef:[maar het stadion van Fulham ligt op een boogscheut van Stamford Bridge en dat is echt een pareltje. Paar jaar geleden naartoe geweest. Een oud, gezellig voetbalstadion, iets wat je nauwelijks nog vindt. De tribune aan het water wordt wel verbouwd. Fulham staat nu aan kop in de Engelse tweede klasse, zeker een ticketje waard!

Een jaar of 10 geleden op Craven Cottage geweest, toen ze nog PL speelden. Zeker een pareltje :goedgedaan!
1 x
Afbeelding

Nickolaas
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 27 Nov 2021, 16:59

Koning schreef:
Stadion van Ch€£$ki ziet er van buiten uit eerder uit als een luxe hotel of winkel, en ademt nauwelijks voetbal meer. Maar zou het niet erg vinden om daar eens kijkje binnen te nemen, er wordt momenteel spectaculair voetbal op de mat gelegd door dat team!

Precies dat. Niet per se mijn club, maar leuk om eens gekeken te hebben.
1 x
Afbeelding

Erik1908
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Erik1908 » 04 Jan 2022, 15:46

Hoor het graag, dank!

Hey Nickolaas, vertel! Ben je nog geweest? Hoe was Stamford Bridge? Nog iets aan whisky kunnen doen in Londen?
1 x
Days up and down they come, like rain on a conga drum. Forgotten most, remember some but don't turn none away (Townes van Zandt).
Afbeelding

Nickolaas
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 04 Jan 2022, 18:12

Ha Erik! We zijn vorige week niet geweest; de kans op gedoe door Omikron vonden we te groot.

Nu wordt het waarschijnlijk het weekend van 1 april, waarbij QPR - Fulham kansrijk is.
0 x
Afbeelding

Erik1908
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Erik1908 » 04 Jan 2022, 19:13

Nickolaas schreef:Ha Erik! We zijn vorige week niet geweest; de kans op gedoe door Omikron vonden we te groot.

Nu wordt het waarschijnlijk het weekend van 1 april, waarbij QPR - Fulham kansrijk is.

Juiste keuze denk ik. In de loop van de lente zal het virus zich wel weer terugtrekken, waardoor reizen weer wat makkelijker wordt. En QPR - Fulham zal vast ook leuk zijn; mogelijk zelfs leuker omdat dit lijkt me nog steeds volksclubs zijn. Ik zou ook even langs Cadenheads London gaan. Zal vast nog wel wat leuks staan.

Wij proberen in mei naar Schotland te gaan. Eens kijken of dat lukt. Laatste keer was in augustus 2020. Heb toen nauwelijks toeristen gezien. Alles zat helaas potdicht vanwege Covid. Gelukkig was de natuur wel open. :D
1 x
Days up and down they come, like rain on a conga drum. Forgotten most, remember some but don't turn none away (Townes van Zandt).
Afbeelding

Nickolaas
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 08 Feb 2022, 17:33

Hier nog mensen die recentelijk met de trein naar het UK zijn geweest? Zo ja, wat zijn de ervaringen met Corona-gerelateerde reisvoorwaarden? Ik lees dat een PCR wordt gevraagd voor terugkeer vanuit UK naar NL. Klopt dat? En wordt daar dan op toegezien :bigsmile ?
0 x
Afbeelding

Nickolaas
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 23 Mar 2022, 15:11

Volgende week, als de wereld zich een bietje koest houdt, Londen Baby! Zin in. Voetbal wordt QPR- Fulham. Mooie derby in de Championship tussen twee traditionele clubs. Zin in.

We zijn er een kleine 48 uur, dus alvast plannen maken om ze zo optimaal mogelijk te besteden. Nu houd ik ook wel van craftbeer, dus we gaan waarschijnlijk vrijdagmiddag na aankomst hier beginnen: The Bermondsey Beer Mile. Hoppatee!
1 x
Afbeelding

Roland...
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Roland... » 09 Mar 2023, 12:15

Ik ga over een paar weken naar London. :lekker
Zijn er nog nieuwe/andere shops die nog niet in dit topic genoemd zijn, en die de moeite waard zijn om te bezoeken?
0 x
"Red Bull May Give You Wings, But Whisky Gives You Balls!"

https://www.whiskybase.com/profile/roland/collection

Nickolaas
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 09 Mar 2023, 20:09

Kan 'm niet als tip geven, want geen persoonlijke ervaring. Maar, mocht ik een volgende keer gaan, dan zou ik denk ik eens bij Bimber aangaan.

En, hij staat er tussen maar toch, de Bermondsey Beer Mile is vet. Ik overweeg vrouw en kinderen achter te laten en de rest van m'n leven (NE)IPA's te sippen bij Cloudwater.
1 x
Afbeelding

Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”