WIN een fles Macallan Concept 1

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.
Travel4Reasons
Actief lid
Actief lid

WIN een fles Macallan Concept 1

Ongelezen berichtdoor Travel4Reasons » 03 Okt 2019, 13:11

Geachte whiskyliefhebber,

Hoe leuk zou het zijn wanneer u als whiskyliefhebber zomaar een fles whisky zou winnen? En dan ook nog eens een hele mooie...

Dit seizoen hebben wij besloten een aantal malen een fles whisky te verloten. Uiteraard vragen we u in ruil hiervoor een kleine gunst, namelijk; Volg ons via Instagram (@whiskypuffintravel). Wanneer u ons volgt vóór 15 oktober 2019, maakt u kans op een fles Macallan Concept 1. Dus ga snel naar Instagram en volg:

@whiskypuffintravel

Op 15 oktober 2019 posten we alle informatie over onze win-actie.

Lees verder op Whisky WIN-actie Instagram.

** Deze actie speel zich af op Instagram. De winnaar zal tzt ook op Instrgram bekend worden gemaakt.
Laatst gewijzigd door Travel4Reasons op 03 Okt 2019, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Travel4Reasons
PuffinTravel
Herestraat 113
Groningen

Ruim 14 jaar ervaring met reizen naar de UK & Ierland.

PuffinTravel Whisky

Whisky reizen
Whisky reizen Schotland
----
Auto reizen Schotland

edwinedje
Moderator
Moderator

Re: WIN een fles Macallan Concept 1

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 03 Okt 2019, 13:30

Is het misschien een idee om in dit draadje;

WIN een fles Caol Ila 25 jaar

Nog even de afloop te vermelden?

:Scratch
0 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

Travel4Reasons
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Travel4Reasons » 03 Okt 2019, 14:08

Hallo Edwin,

De actie speelt zich af op Instagram en hier geeft men aan mee te doen. Hetgeen wat wordt gevraagd om kans te maken en de manier van de bekendmaking van de winnaar wordt hier genoemd. Daar geven de deelnemers door deel te nemen, akkoord voor. Ik mag - vanwege de privacy wetgeving - niet zo maar namen gaan noemen op andere media of fora...

Op 27 mei 2019 hebben we hier - eveneens via Instragram - over gecommuniceerd.
0 x
Travel4Reasons
PuffinTravel
Herestraat 113
Groningen

PuffinTravel Whisky

Whisky reizen
Whisky reizen Schotland
----
Auto reizen Schotland

dannyp44
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor dannyp44 » 03 Okt 2019, 14:11

Gaap
0 x

edwinedje
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 03 Okt 2019, 14:11

Travel4Reasons schreef:Hallo Edwin,

De actie speelt zich af op Instagram en hier geeft men aan mee te doen. Hetgeen wat wordt gevraagd om kans te maken en de manier van de bekendmaking van de winnaar wordt hier genoemd. Daar geven de deelnemers door deel te nemen, akkoord voor. Ik mag - vanwege de privacy wetgeving - niet zo maar namen gaan noemen op andere media of fora...

Een linkje naar de uitslag misschien dan?
0 x

edwinedje
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 03 Okt 2019, 14:14

Travel4Reasons schreef:** Deze actie speel zich af op Instagram. De winnaar zal tzt ook op Instrgram bekend worden gemaakt.

Maw... je bent hier gewoon om zieltjes te winnen...

Ik ga mij hier eens met het Mod Team over beraden... want dit lijkt me niet de insteek van dit forum.

Het geeft mij het gevoel van een Flipper... even snel wat droppen en weg wezen...
5 x

Travel4Reasons
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Travel4Reasons » 03 Okt 2019, 14:29

Hallo Edwin,

Bekijk hier de Post de winnaar van onze Caol Ila 25-jaar
0 x
Travel4Reasons
PuffinTravel
Herestraat 113
Groningen

PuffinTravel Whisky

Whisky reizen
Whisky reizen Schotland
----
Auto reizen Schotland

FGG
Aanbod sub-moderator
Aanbod sub-moderator

Ongelezen berichtdoor FGG » 03 Okt 2019, 14:52

Travel4Reasons schreef:Bekijk hier de Post de winnaar van onze Caol Ila 25-jaar

Travel4Reasons schreef:Ik mag - vanwege de privacy wetgeving - niet zo maar namen gaan noemen op andere media of fora...

En een linkje naar de winnaar is geen probleem? :Scratch

Ik ben het in deze met Edwin eens en zie het als een soort van zieltjes winnen. Ik denk dat het sociale medium Instagram al voldoende platform is voor het krijgen van aandacht, daar hoeft een vermelding op dit Forum niet bij, in mijn ogen.
0 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 03 Okt 2019, 15:14

Travel4Reasons schreef:Ik mag - vanwege de privacy wetgeving - niet zo maar namen gaan noemen op andere media of fora...

Als ik het 'Insta'-profiel van de winnares zo bekijk tilt ze er vast niet zo zwaar aan :gnif
1 x

Travel4Reasons
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Travel4Reasons » 03 Okt 2019, 15:35

Beste lezer van onze artikelen,

De reacties op onze winactie lijken voor sommigen te werken als een 'rode lap op een stier'. Wij zijn een commerciële partij die meerdere media gebruiken om geïnteresseerden naar onze website te trekken om vervolgens te kunnen tonen of onze reizen interessant voor hen zijn en aansluiten bij hun wens.

Ook dit forum trekt aanzienlijk veel geïnteresseerden voor whiskyreizen en meermaals ontvangen we achteraf de reactie dat klanten via dit forum bij ons terecht zijn gekomen. Zelfs ruim voor dat we deze winactie lanceerden.

Ook deze winactie trekt veel bekijks en zorgt voor veel volgers die blijkbaar rechtstreeks niet bij ons terecht komen.

Kortom, deze content - onze posts - blijken wel degelijk relevant voor de lezer van deze artikelen. We schrijven netjes, gebruiken geen onnodige links en reageren inhoudelijk wanneer dit ons nodig lijkt.

Wanneer 'de regels' van dit forum schrijven dat deze manier van reclame maken niet is toegestaan, dan respecteren we dat.
Wanneer iemand hier (negatief) op wil reageren, dan respecteren we dat.

Over de aanleiding van onze winactie hebben we hierbij onze reactie gegeven.
0 x
Travel4Reasons
PuffinTravel
Herestraat 113
Groningen

PuffinTravel Whisky

Whisky reizen
Whisky reizen Schotland
----
Auto reizen Schotland

edwinedje
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 03 Okt 2019, 21:32

Travel4Reasons schreef:Wij zijn een commerciële partij die meerdere media gebruiken om geïnteresseerden naar onze website te trekken om vervolgens te kunnen tonen of onze reizen interessant voor hen zijn en aansluiten bij hun wens.
Uit;
Waarom dit forum ?
Dit forum beoogt een vriendelijk, open, niet-commercieel en onafhankelijk discussieplatform voor Whisky-liefhebbers te zijn.
Jong of oud, amateur of professioneel, beginner of gevorderd, iedereen is welkom.

Travel4Reasons schreef:Ook dit forum trekt aanzienlijk veel geïnteresseerden voor whiskyreizen en meermaals ontvangen we achteraf de reactie dat klanten via dit forum bij ons terecht zijn gekomen. Zelfs ruim voor dat we deze winactie lanceerden.

Doel bereikt zeg ik...

Travel4Reasons schreef:Ook deze winactie trekt veel bekijks en zorgt voor veel volgers die blijkbaar rechtstreeks niet bij ons terecht komen.

Spreekt de vorige alinea een beetje tegen, maar goed. Dus omdat jullie het publiek niet rechtstreeks kunnen lokken, komen jullie hier... Lijkt mij meer jullie probleem dan onze...

Travel4Reasons schreef:Kortom, deze content - onze posts - blijken wel degelijk relevant voor de lezer van deze artikelen. We schrijven netjes, gebruiken geen onnodige links en reageren inhoudelijk wanneer dit ons nodig lijkt.

Uit de welkomst tekst;
Hartelijk welkom op Het Whisky Forum. Hopelijk ga je er veel plezier aan beleven, met lezen en actief bijdragen aan discussies over whisky, whiskey, bourbon en andere gerelateerde zaken.
Als ik de laatste berichten van Travel4Reasons zo eens bekijk, is het hier niet echt om te doen.

Travel4Reasons schreef:Wanneer 'de regels' van dit forum schrijven dat deze manier van reclame maken niet is toegestaan, dan respecteren we dat.
Wanneer iemand hier (negatief) op wil reageren, dan respecteren we dat.

De manier waarop jullie reclame maken lijkt mij niet helemaal fair in vergelijking met de professionals die een bedrag sponsoren en derhalve met een mooie banner onderaan het forum meedraaien. Of andere professionals die hier echt wat bieden voor de liefhebbers op dit platform/forum, in plaats van een lokkertje te plaatsen met de mogelijkheid om dat ergens anders te winnen...

Dus ik denk niet dat ik het 100% hard kan maken volgens de regels, maar dat wil ik best doen als dat nodig is.

Ik zal dit topic laten staan zodat jullie nog wat zieltjes kunnen winnen.
Echter een dringend verzoek om eventuele vervolg win acties dit platform te laten passeren!

Met groet,
Edwin (namens het
SubMod en Mod team + Beheerder)
5 x

Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”