thijs100 schreef:En ja, als je ook nog wat natuurschoon wil, dan is Arran een goed idee. Nu ik er zo over nadenk, geloof ik dat het mijn favoriete eiland is
Goed om te lezen, want ik ga daar in september heen

thijs100 schreef:En ja, als je ook nog wat natuurschoon wil, dan is Arran een goed idee. Nu ik er zo over nadenk, geloof ik dat het mijn favoriete eiland is

) en drinken.
) 
marbru schreef:
Tomatin (21-mei, zegt niet dat je de "driver" bent want dan krijg je echt niks te proeven, ook niet als je 't wil kopen!)

goosebumps schreef:Op dit moment is dit het opzetje voor de reis 'vergadering' (lees whisky avond waar we het ook over de reis gaan hebben).
Kan dus nog alle kanten op
Dag 1
Aankomen op Edinburg.
Dag 2
Reis naar Arran
Dag 3
pringbank Wee Toon Walking & Warehouse Tour http://springbank.scot/tours/
Cadenhead warehouse tasting
Dag 4
Islay …too many options…
Naar Glasgow, kroeg in (The Pot Still?), tukken
Dag 5
Terugreis via Edinburg
Maar misschien is Arran op de terugweg wel een veel beter idee? Eerst naar Islay, dan Campbelltown/Kintyre en dan Arran?

goosebumps schreef:Oud topic, maar ik wilde dat laatste ook doen. Met de boot van Campbelltown naar Islay. Is dat goed te doen? Ik heb "van horen zeggen" dat deze tocht duur is, maar ik vraag me af of dat wel echt zo is. Hier zijn vast mensen die dat al eens gedaan hebbenNog tips?
Moeten we Arran ook nog meenemen?

Roland... schreef:Waarom niet lekker met de auto vanuit Nederland?
Ik ben twee keer naar de Feis Ile geweest met eigen vervoer, of is vliegen zoveel voordeliger?
Fat Bastard! schreef:Is een keuze.
Vliegen was voor ons goedkoper dan met auto via de ferry en het scheelt je twee reisdagen.

goosebumps schreef:Ha fat bastard. Daar zit inderdaad wel enige overlap in met ons programma. Wij gaan pas in maart. Dus dat duurt nog ruim driekwart jaar voor het zover is. Door gunstige vliegtijden zijn we al een avond eerder in Edinburg dan verwacht. We hebben dus ook een dagje extra nu voor Islay. Alleen de Springbank Wee Toon Walking and Warehouse tour (wat een naam...) en de Cadenhead warehouse tour staan vast. Voor de rest hebben we nog tijd genoeg en ik vind het ook jammer om alles van tevoren vast te moeten zetten. Nog tips voor welke distillery we op Islay echt moeten gaan zien?
Het wordt trouwens onze schotland ontmaagding, dus ik heb nog geen tips voor anderen. Ik zal wel een verslagje posten op dit forum na afloop, maar dat duurt dus nog wel ff.

Roland... schreef:
Begrijpelijk. Of de andere optie, je blijft 2 dagen langer...
Fat Bastard! schreef:[
Nadeel van vliegen is natuurlijk wel dat je, zeker als je alleen met handbagage reist, geen bijzondere flessen mee terug kan brengen.
Gelukkig zijn er ook nog steeds postduiven

Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten