Flying Dutchman

Whisky-reis, -festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tasting ervaringen, niet zozeer gedetailleerde (reis)verslagen (wel links naar albums en verslagen). Dit gaat vooral over reviews, ervaringen, meningen, aan- en afraders van tour-operators, bezienswaardigheden, combinaties etc.
Gebruikersavatar
laddie teun
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 703
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 11:19

Flying Dutchman

Ongelezen berichtdoor laddie teun » 23 Okt 2017, 13:12

Ik ben benieuwd of er wellicht forum leden zijn die wel eens mee gevaren hebben op de Flying Dutchman. Ik heb zelf eerder dit jaar een geweldige whiskyzeilreis op de Atlantis beleefd. maar heb helaas nog geen ervaring met de Flying Dutchmen. Ben benieuwd naar hoe mensen dit schip ervaren hebben.
Dank
0 x
Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen: http://www.thetravelclub.nl/teunvanwel

Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com

Geer
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 Nov 2018, 18:53

Re: Flying Dutchman

Ongelezen berichtdoor Geer » 30 Nov 2018, 13:34

Afgelopen mei heb ik met de Flying Dutchman het Islay Feis bezocht. Met 25 opstappers was het een geweldige reis. De sfeer was ontspannen en gemoedelijk tot enthousiast en uitbundig. Naast de prachtige dagtrips -waarvoor Klaas een gids mee aan boord had- hebben we van en naar Oban gezeild. Wie wilde kon meehelpen met het zeil heisen en dergelijke. Er werd onderweg of aan de kant regelmatig muziek gemaakt en meegezongen. Het schip wordt bestuurd vanaf het open achterschip. Daardoor is Klaas en zijn stuurman direct aanspreekbaar. Het eten vanaf ontbijt tot diner was ronduit geweldig. Ook zonder het whisky thema is het een aanrader om met dit schip te varen. Het was voor mij een onvergetelijke ervaring. Ik hoop in de toekomst zeker nog eens mee te varen.
0 x


Terug naar “Whisky-reis, -evenementen en Nosing & Tasting reviews, ervaringen en meningen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten