My name is Bas. Slainte!
My name is Bas. Slainte!
Slainte… een jaar of 10-12 geleden ben ik eens met mijn vader naar een nosing en tasting geweest. Sindsdien ben ik een beetje hooked on single malt.
Verzamelen doe ik niet, daar is de drank wat mij betreft niet voor bedoeld. Lekker bij de open haard genieten van een paar tulpjes malt. Laphroigh is een van mijn favo's. Op Schiphol altijd snuffelen naar weer een onbekende of heerlijk oude whisky. Ik ben in het gelukkige bezit van het certificaat Master of Malt.
Helaas is mijn kennis inmiddels wat in het slop geraakt door tijdgebrek. Ik ging nog wel eens langs bij de gerenommeerde zaak van Van Wees in Amersfoort. Heb daar de mooiste malts mogen proeven.
Wellicht dat ik weer wat meer tijd kan vinden om nog meer te leren over de prachtige drank die single malt heet.
Verzamelen doe ik niet, daar is de drank wat mij betreft niet voor bedoeld. Lekker bij de open haard genieten van een paar tulpjes malt. Laphroigh is een van mijn favo's. Op Schiphol altijd snuffelen naar weer een onbekende of heerlijk oude whisky. Ik ben in het gelukkige bezit van het certificaat Master of Malt.
Helaas is mijn kennis inmiddels wat in het slop geraakt door tijdgebrek. Ik ging nog wel eens langs bij de gerenommeerde zaak van Van Wees in Amersfoort. Heb daar de mooiste malts mogen proeven.
Wellicht dat ik weer wat meer tijd kan vinden om nog meer te leren over de prachtige drank die single malt heet.
0 x
Re: My name is Bas. Slainte!
welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- defeatless
- Moderator

Hoi Welkom,
Hier kun je de boel weer afstoffen!
Er komt geregeld goede en nieuwe info naar boven, dus gewoon regelmatig lezen en meedoen!
Hier kun je de boel weer afstoffen!
Er komt geregeld goede en nieuwe info naar boven, dus gewoon regelmatig lezen en meedoen!

0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

welkom, veel whisky is natuurlijk om te drinken. Soms stijgt de prijs zo hard dat bewaren wel mooi rendement kan opleveren natuurlijk. Maar zo een whisky dan gewoon alsnog opentrekken en leeg maken, das ook een kik
0 x
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”