Mooie website trouwens

bdijkslag schreef:heb het geluk (of pech) dat mijn vriendin ondertussen ook van whisky's houdt en ook van de zwaardere jongens....

JayDie schreef:he Bennie!
Welkom op dit forum! Leuk je erbij te hebben met je ervaring!bdijkslag schreef:heb het geluk (of pech) dat mijn vriendin ondertussen ook van whisky's houdt en ook van de zwaardere jongens....
Hoe doe je dat / heb je dat gedaan?
, eigen proeverijen mee laten maken en veel uitleggen over wat je proeft.... daarnaast nog een paar van mijn eigen 'eigenaardigheden' toegelicht (zoals het ruiken aan lege glazen, nadat er whisky in heeft gezeten 

Piet schreef: Over een paar weken samen naar het IWS (whisky)Diner+ op 12 juni 2010 in Nunspeet, dat is dan weer wel gelukt. Maar aan de NaT gaat ze zeker niet deelnemen
Piet schreef:de hoop opgegeven dat mijn vrouw nog ooit aan de whisky gaat.

en een vrouw(vriendin)die van whisky's
houden en dan met name de peaty 

Piet schreef:Welkom Bennie.
Ik werk er al zo'n 35 jaar aan maar heb echt de hoop opgegeven dat mijn vrouw nog ooit aan de whisky gaat.
Althans .. een beetje hoop is er nog. Over een paar weken samen naar het IWS (whisky)Diner+ op 12 juni 2010 in Nunspeet, dat is dan weer wel gelukt. Maar aan de NaT gaat ze zeker niet deelnemen. En whisky drinken tijdens het diner, no way.
, maar het kan een start zijn... 

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten