Newbie

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Gebruikersavatar
Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2281
Lid geworden op: 14 Jul 2015, 18:51
Locatie: Hierendaar

Newbie

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 14 Jul 2015, 19:04

Hoi,

Graag wil ik me even voorstellen. Mijn naam is Bram, 31 jaar oud en woonachtig te Bilzen. Een 3-tal maanden geleden heb ik de whisky-microbe te pakken gekregen.
Mijn collectie tot nu toe:

- Clynellisch 12
- Ardbeg 10
- Cragganmore 14
- Balblair 2003
- Bowmore Cask MoS 110014 ( limited edition of 290 bottles)
- Lagavullin 12, 7th release

Heeft er nog iemand deze Bowmore in zijn collectie?

Groetjes

Bram84 :belgie-vlag
0 x

Gebruikersavatar
squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4040
Lid geworden op: 21 Jun 2015, 23:04

Re: Newbie

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 14 Jul 2015, 19:08

Welkom! :goedgedaan
1 x
2 ∞ & →

Gebruikersavatar
Rozenbankje
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1026
Lid geworden op: 02 Jun 2015, 23:03

Re: Newbie

Ongelezen berichtdoor Rozenbankje » 14 Jul 2015, 19:33

Welkom
1 x
Afbeelding

MC A
Actief lid
Actief lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 28 Apr 2014, 20:52

Re: Newbie

Ongelezen berichtdoor MC A » 14 Jul 2015, 19:41

Welkom
1 x

Gebruikersavatar
Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4021
Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Contact:

Re: Newbie

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 14 Jul 2015, 20:01

Welkom
1 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

Re: Newbie

Ongelezen berichtdoor Nino » 14 Jul 2015, 21:39

Welkom
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Freddy
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1227
Lid geworden op: 18 Nov 2014, 21:17
Locatie: Fryslân
Contact:

Re: Newbie

Ongelezen berichtdoor Freddy » 14 Jul 2015, 22:22

Welkom Bram :hoedaf
1 x
Afbeelding

Ruil of verkoop samples van mijn open flessen behoort altijd tot de mogelijkheid.

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: Newbie

Ongelezen berichtdoor Matti » 15 Jul 2015, 09:14

Welkom Bram!

:duimop
1 x
Matthijs, whiskynerd.

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3109
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: Newbie

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 15 Jul 2015, 11:39

Welkom!
1 x

Gebruikersavatar
svennie
Senior
Senior
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 Dec 2014, 23:11
Locatie: Schoten

Re: Newbie

Ongelezen berichtdoor svennie » 15 Jul 2015, 12:14

Welkom op dit forum!
1 x
Afbeelding

Ed63
Actief lid
Actief lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 20 Apr 2015, 03:22

Re: Newbie

Ongelezen berichtdoor Ed63 » 19 Jul 2015, 09:06

Welkom
1 x

JacobaEd
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2355
Lid geworden op: 22 Jan 2014, 14:34
Locatie: Gouda
Contact:

Re: Newbie

Ongelezen berichtdoor JacobaEd » 30 Jul 2015, 08:50

welkom, en ga zo door met inkopen en proeven
1 x

Gebruikersavatar
Whisky-ettenleur
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 981
Lid geworden op: 25 Feb 2015, 12:29
Locatie: Omgeving Breda

Re: Newbie

Ongelezen berichtdoor Whisky-ettenleur » 30 Jul 2015, 09:40

Welkom op het forum! :goedgedaan
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2184
Lid geworden op: 12 Apr 2012, 14:40

Re: Newbie

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 05 Aug 2015, 21:01

welkom :schotland
1 x

Gebruikersavatar
Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2281
Lid geworden op: 14 Jul 2015, 18:51
Locatie: Hierendaar

Re: Newbie

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 03 Dec 2015, 19:19

Bram84 schreef:Hoi,

Graag wil ik me even voorstellen. Mijn naam is Bram, 31 jaar oud en woonachtig te Bilzen. Een 3-tal maanden geleden heb ik de whisky-microbe te pakken gekregen.
Mijn collectie tot nu toe:

- Clynellisch 12
- Ardbeg 10
- Cragganmore 14
- Balblair 2003
- Bowmore Cask MoS 110014 ( limited edition of 290 bottles)
- Lagavullin 12, 7th release

Heeft er nog iemand deze Bowmore in zijn collectie?

Groetjes

Bram84 :belgie-vlag


499 berichten later in een periode van 4 à 5 maanden:
- Clynelish 12, Bowmore MoS en Cragganmore 14 zijn tot de bodem geledigd.
- Van 6 naar 53 flessen :HitHead
- Al enkele mooie tastings bijgewoond, waaronder de Bunna's van Ruud
- Zeer grote fan geworden van.... Glendronach
- Veel bijgeleerd dankzij dit forum
- Leuke mensen leren kennen
-.....
Benieuwd wat er komen zal. Update bij bericht 1000
Slainte mates!!!
Bram :belgie-vlag
8 x


Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten