Bram84 schreef:Hoi,
Graag wil ik me even voorstellen. Mijn naam is Bram, 31 jaar oud en woonachtig te Bilzen. Een 3-tal maanden geleden heb ik de whisky-microbe te pakken gekregen.
Mijn collectie tot nu toe:
- Clynellisch 12
- Ardbeg 10
- Cragganmore 14
- Balblair 2003
- Bowmore Cask MoS 110014 ( limited edition of 290 bottles)
- Lagavullin 12, 7th release
Heeft er nog iemand deze Bowmore in zijn collectie?
Groetjes
Bram84

499 berichten later in een periode van 4 à 5 maanden:
- Clynelish 12, Bowmore MoS en Cragganmore 14 zijn tot de bodem geledigd.
- Van 6 naar 53 flessen
- Al enkele mooie tastings bijgewoond, waaronder de Bunna's van Ruud
- Zeer grote fan geworden van.... Glendronach
- Veel bijgeleerd dankzij dit forum
- Leuke mensen leren kennen
-.....
Benieuwd wat er komen zal. Update bij bericht 1000
Slainte mates!!!
Bram
