Ook even voorstellen
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

Ook even voorstellen
Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen.
Ik ben Frank, 28 jaar en sinds ruim 10 jaar whiskyliefhebber.
Na een poosje iets minder aandacht aan deze hobby te hebben besteed heb ik het de laatste tijd weer opgepakt, o.a. door een trip naar Schotland.
Ik lees regelmatig het forum en het leek me leuk even kennis te maken.
Voor nu..slainte
Ik ben Frank, 28 jaar en sinds ruim 10 jaar whiskyliefhebber.
Na een poosje iets minder aandacht aan deze hobby te hebben besteed heb ik het de laatste tijd weer opgepakt, o.a. door een trip naar Schotland.
Ik lees regelmatig het forum en het leek me leuk even kennis te maken.
Voor nu..slainte
Laatst gewijzigd door Rozenbankje op 03 Jun 2015, 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Re: Ook even voorstellen
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- defeatless
- Moderator

- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

Welkom, leuk die nederlandse vertaling van.... hoe doe je dat met Bruichladdich ?? 
0 x
-
inlovewithwhisky
- Nieuwkomer

Hoi,
Ik ben nieuw op het forum, ben klaas en student en ben op zoek naar de volgende whiskey.
Ik heb aldephi blend, glenmorangie, glengoyne, glen grant, Glenlivet Founders Reserve en nog wel een paar andere die mij iets minder smaakte.
Wat zou een iets uitdagendere whisky zijn maar die nog wel binnen de smaaklijnen van de bovenstaande whisky's zijn?
Ik ben nieuw op het forum, ben klaas en student en ben op zoek naar de volgende whiskey.
Ik heb aldephi blend, glenmorangie, glengoyne, glen grant, Glenlivet Founders Reserve en nog wel een paar andere die mij iets minder smaakte.
Wat zou een iets uitdagendere whisky zijn maar die nog wel binnen de smaaklijnen van de bovenstaande whisky's zijn?
0 x
inlovewithwhisky schreef:Hoi,
Misschien beter even een eigen topic aanmaken.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
-
inlovewithwhisky
- Nieuwkomer

- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”