Ik vind het vooral leuk, om de bijzondere ambachtelijke micro-distilleerderijen naar NL te halen.
Even voorstellen
Even voorstellen
Hallo, ik ben Erdogan. Vandaag hier ingeschreven, na het ontmoeten van een fijne actieve whisky forum lid..
Ik vind het vooral leuk, om de bijzondere ambachtelijke micro-distilleerderijen naar NL te halen.
1 x
Re: Even voorstellen
Welkom Erdogan! We hebben elkaar op het WFNN even gesproken, heb nog een Santis bij je gedronken.
Veel plezier hier op het forum!
0 x
Welkom Erdogan! Leuk om een vertegenwoordiger een drietal nog redelijk onbekende malts hier op het forum te hebben.

0 x
Matthijs, whiskynerd.
Harrie schreef:Welkom Erdogan! We hebben elkaar op het WFNN even gesproken, heb nog een Santis bij je gedronken.
Dank je! Leuk om elkaar dan weer zo 'tegen' te komen..
0 x
Matti schreef:Welkom Erdogan! Leuk om een vertegenwoordiger een drietal nog redelijk onbekende malts hier op het forum te hebben.
Ja en binnenkort komt er een 4de bij...
0 x
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- defeatless
- Moderator

Hoi Erdogan,
Leuk je hier ook weer tegen te komen! We hebben elkaar al wel eens op een festival ontmoet, maar dat zal wel voor velen hier gelden
Leuk je hier ook weer tegen te komen! We hebben elkaar al wel eens op een festival ontmoet, maar dat zal wel voor velen hier gelden
0 x
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

Erdogan schreef:Hallo, ik ben Erdogan. Vandaag hier ingeschreven, na het ontmoeten van een fijne actieve whisky forum lid..
Welkom op het forum!
bijzondere ambachtelijke micro-distilleerderijen???
0 x
Erdogan schreef:Matti schreef:Welkom Erdogan! Leuk om een vertegenwoordiger een drietal nog redelijk onbekende malts hier op het forum te hebben.
Ja en binnenkort komt er een 4de bij...
Welkom, en laat vooral weten wat je allemaal doet, laat ons maar wat zien.. leuk om te volgen
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”