KSB66 schreef:...
Ik hoop dat je uiteindelijk weer alles op de rit krijgt. ...
Groeten Bas
Hi Bas, en oudgedienden, gezien "Hieperdepiep HOERA!!" Hieperdepiep HOERA!! een korte reactie cq update.
Terug kijkend heb ik echt mazzel gehad dat ik het overleeft heb. Neemt niet weg dat ik anders oud hoopte werden. Het is wat het is. Om die reden zijn wij in 2017 verhuisd van Lelystad naar een appartement in Vught.
De afasie is leefbaar en ik leer nog steeds! Goed of slecht?
Mijn hart is nog een puntje waar ik heb er niet veel last van. Een nieuwe klep was toen nodig (2014) maar dat durfde ze niet aan mede door de bloedverdunning dat een risico kan zijn voor mijn hersenen. Vorig jaar, in het Catharine ZH Eindhoven, idem. Nu ook, klep met 3 bypasses. Maar ook zij hebben een probleem met bloedverdunning. Toch maar uitgesteld!
En daarom durf ik, puur, echt geen whisky te drinken. De neuroloog zij: geen alcohol. Dat ging mij echter te ver. Glaasje Wijn dagelijks en/of een Portje of Champagne durf ik ook wel aan. Hoger niet qua alcohol!
Helaas heb ik in de jaren naar het debacle ook problemen gekregen met mijn visie (o.a. diplopie). Nu in combinatie van een macula degeneratie, gaat mijn zicht snel achteruit. Ik heb de "droge vorm" van MD dat inhoudt dat er geen remedie voor is. LOL.
De HWF Whiskydudes-botteling is heel leuk om te hebben en wie weet?
Verdunnen kan altijd. Om dat niet te doen was en is een principe kwestie.
Ik kijk wel eens op het HWF maar niet vaak. In dit appartementencomplex zitten een aantal liefhebbers. Toegegeven ik praat niet vaak over Whisky want het was een mooie tijd die ik nog steeds mis.
Groet,