Even over het hoofd gezien ...
Even over het hoofd gezien ...
Dit voorstelforum had ik even over het hoofd gezien, dus bij deze:
Ik ben een 25 jarige man, uit Belgie, West-Vlaanderen, de streek rond Roeselare. Samen met mijn vriendin zijn we momenteel aan het verbouwen, waardoor ik de afgelopen jaren niet echt veel tijd in whisky-proeverijen heb kunnen steken.
Waar ik mijn fascinatie haal voor wisky? Ik ben altijd al gefascineerd geweest door Schotland. En wanneer je Schotland zegt denk je whisky. Dus waar ik kon heb ik geproefd, en zo stilaan ben ik in de whisky's gerold.
Nu het einde van de verbouwingswerken in zicht zijn, zou ik graag wat meer tijd en geld investeren in Whisky, waarbij een bezoekje aan Schotland hoog op mijn to-do lijstje staat.
Ik ben een 25 jarige man, uit Belgie, West-Vlaanderen, de streek rond Roeselare. Samen met mijn vriendin zijn we momenteel aan het verbouwen, waardoor ik de afgelopen jaren niet echt veel tijd in whisky-proeverijen heb kunnen steken.
Waar ik mijn fascinatie haal voor wisky? Ik ben altijd al gefascineerd geweest door Schotland. En wanneer je Schotland zegt denk je whisky. Dus waar ik kon heb ik geproefd, en zo stilaan ben ik in de whisky's gerold.
Nu het einde van de verbouwingswerken in zicht zijn, zou ik graag wat meer tijd en geld investeren in Whisky, waarbij een bezoekje aan Schotland hoog op mijn to-do lijstje staat.
2 x
Re: Even over het hoofd gezien ...
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- defeatless
- Moderator

Welkom! Hoe kun je beter van je verbouwde huis genieten dan met een lekkere whisky?
Veel plezier op het forum.
Veel plezier op het forum.
1 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

En nog een West-Vlaming erbij.
Welkom op het forum!
Welkom op het forum!
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”