Nieuweling
Nieuweling
Hallo allemaal,
Bij deze wil ik mijzelf even aan jullie voorstellen.
Mijn naam is Antoni, 41 jaar en woonachtig in het Zuid Hollandse Ooltgensplaat.
Sinds kort ben ik aangestoken met het Whisky virus, nadat ik een fles Millstone Single Malt cadeau gekregen heb.
Voor die tijd dronk ik eigenlijk alleen maar Whisky in de Irish Coffee (Jameson) en was van mening dat Whisky puur niet aan mij was besteed.
Inmiddels heb ik (naast mijn eigen bescheiden flesje) bij vrienden e.e.a. geproefd, ben nu dus verkocht.
Straks wil ik mijn tweede fles aan gaan schaffen (iemand een tip voor een beginner) en dit zal waarschijnlijk ook niet mijn laatste zijn.
Groeten,
Antoni
Bij deze wil ik mijzelf even aan jullie voorstellen.
Mijn naam is Antoni, 41 jaar en woonachtig in het Zuid Hollandse Ooltgensplaat.
Sinds kort ben ik aangestoken met het Whisky virus, nadat ik een fles Millstone Single Malt cadeau gekregen heb.
Voor die tijd dronk ik eigenlijk alleen maar Whisky in de Irish Coffee (Jameson) en was van mening dat Whisky puur niet aan mij was besteed.
Inmiddels heb ik (naast mijn eigen bescheiden flesje) bij vrienden e.e.a. geproefd, ben nu dus verkocht.
Straks wil ik mijn tweede fles aan gaan schaffen (iemand een tip voor een beginner) en dit zal waarschijnlijk ook niet mijn laatste zijn.
Groeten,
Antoni
0 x
Re: Nieuweling
Hoi Antoni, welkom! Misschien is het een idee om eerst een aantal samples te proberen, en zo je voorkeur te ontdekken...
0 x
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

- Dram The Man
- Top bijdrager

Antoni schreef:Straks wil ik mijn tweede fles aan gaan schaffen (iemand een tip voor een beginner) en dit zal waarschijnlijk ook niet mijn laatste zijn.
Welkom Antoni!
Hier alvast een interessant topic.
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
Welkom Antoni, jouw woonplaats lijkt op een schotse whisky naam
, moeilijk uit te spreken en niet echt aan iets te koppelen... ?
, moeilijk uit te spreken en niet echt aan iets te koppelen... ?
0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Welkom, Antoni. Veel plezier met je nieuwe hobby! Er valt zo enorm veel te ontdekken! Geniet van de reis, de bestemming is niet zo belangrijk 
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”