Even Voorstellen: Lebasocir

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
lebasocir
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Even Voorstellen: Lebasocir

Ongelezen berichtdoor lebasocir » 25 Okt 2013, 21:02

Hallo mede whisky liefhebbers.

Ik ben Lebasocir, een van de laatste toevoegingen aan het ledenbestand van dit topforum.

Ik ben zelf 24 jaar, en al een heel aantal jaartjes whisky liefhebber. Schuld van mij vader.
Ik ben zelf woonachtig in Maastricht en studeer momenteel nog op de Technische Universiteit in Eindhoven.

Mijn favoriete whiskies vallen vaak in de categorie 'sherried whiskies'. Favorieten zijn o.a. de Macallan 12 yo sherry wood, de welbekende Aberlour A'bunadh en de Talisker distillers edition. Dit zijn er slechts een paar zo uit mijn hoofd, er zijn al velen geweest die top waren maar helaas al op zijn en ik me niet direct meer herriner.

Los van deze staan ook Caol Ila 12 yo, Lagavulin 16 yo, Glenfiddich 21 yo en de bushmills 16 yo onder anderen standaard wel in mijn kast. Naast een standaard selectie heb ik ook altijd enkele iets bijzondere whiskies staan. Deze verschillen nogal.

Mijn all-time favorite is en blijft toch de Bowmore 16 yo wine cask matured. Top whisky van bowmore die zeer geringe bekendheid geniet (voor zover ik tot nogtoe merk). Hij is ook vrij moeilijk te vinden, daar het een enkele uitgave in 2008 was. Vandaar ook dat ik een klein voorraadje heb aangelegd. :P

Naast mijn whisky liefhebberij ben ik ook een soort van audio-fanaat, maar dat is iets voor een ander forum.

Tot snel op het forum!

Groet,

Lebasocir
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Even Voorstellen: Lebasocir

Ongelezen berichtdoor Pellie » 25 Okt 2013, 21:09

Welkom!!
0 x

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 25 Okt 2013, 21:12

Welkom @Lebasocir

lebasocir schreef:Mijn all-time favorite is en blijft toch de Bowmore 16 yo wine cask matured.

Daar hebben we een interessant spoor voor: Mijn top whisky tot op heden (o.b.v. méérdere borrels).

lebasocir schreef:Naast mijn whisky liefhebberij ben ik ook een soort van audio-fanaat, maar dat is iets voor een ander forum.

Audio als zodanig wel maar we hebben wel leuke muziek onderwerpen in: Muziek en whisky of whiskey.

:violin
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

JayDie
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor JayDie » 27 Okt 2013, 13:21

Welkom!
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

I_SPEY
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor I_SPEY » 17 Nov 2013, 14:44

Welkom op het forum, Lebasocir! Omdat het over 't algemeen wat vriendelijker klinkt, mogen wij ook jouw voornaam weten? :)
0 x
Afbeelding
René - Friend of Ardbeg - Caol Ila - Lagavulin - Laphroaig and many Others
"Every closed eye is not sleeping, and every open eye is not seeing!"

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”