Even voorstellen: Geert
Geplaatst: 08 Jun 2013, 17:32
Hallo allemaal,
Mijn naam is dus Geert en ik ben mij op het moment van schrijven wegwijs aan het maken in het zogenaamde whisky land. Na het lezen van boeken, websites, een weekje Schotland, veel praten met whiskyliefhebbers en uiteraard veel proeven, is mijn interesse voor whisky alleen maar groter geworden.
Inmiddels begint mijn collectie ook steeds meer uit te breiden en lijkt het me leuk om mijn hobby te delen met anderen op dit forum.
Mijn voorkeur gaat op het moment uit naar de single malts uit Schotland.
Groetjes,
Geert
Mijn naam is dus Geert en ik ben mij op het moment van schrijven wegwijs aan het maken in het zogenaamde whisky land. Na het lezen van boeken, websites, een weekje Schotland, veel praten met whiskyliefhebbers en uiteraard veel proeven, is mijn interesse voor whisky alleen maar groter geworden.
Inmiddels begint mijn collectie ook steeds meer uit te breiden en lijkt het me leuk om mijn hobby te delen met anderen op dit forum.
Mijn voorkeur gaat op het moment uit naar de single malts uit Schotland.
Groetjes,
Geert

