Pagina 1 van 1

Even voorstellen: Geert

Geplaatst: 08 Jun 2013, 17:32
door Geert
Hallo allemaal,

Mijn naam is dus Geert en ik ben mij op het moment van schrijven wegwijs aan het maken in het zogenaamde whisky land. Na het lezen van boeken, websites, een weekje Schotland, veel praten met whiskyliefhebbers en uiteraard veel proeven, is mijn interesse voor whisky alleen maar groter geworden.
Inmiddels begint mijn collectie ook steeds meer uit te breiden en lijkt het me leuk om mijn hobby te delen met anderen op dit forum.

Mijn voorkeur gaat op het moment uit naar de single malts uit Schotland.

Groetjes,

Geert

Re: Even voorstellen: Geert

Geplaatst: 08 Jun 2013, 18:15
door johan brugge
Hey Geert, welkom op het forum. Van waar ben je afkomstig?

Re: Even voorstellen: Geert

Geplaatst: 08 Jun 2013, 19:12
door Piet
Welkom Geert.

.....Mijn voorkeur gaat op het moment uit naar de single malts uit Schotland.
Hoewel er ook nog veel andere whiskies zijn, gezien de kwaliteit en het aanbod, is de kans groot dat dit een blijvende handicap is ;) ...maar uitstapjes blijven leuk !

Re: Even voorstellen: Geert

Geplaatst: 08 Jun 2013, 19:14
door Geert
Ik ben geboren en getogen in Amstelveen maar woon nu in Uithoorn. Tja, die uitstapjes wil ik zeker wel maken. Binnenkort is het hier in Uithoorn weer een whiskyproeverij dus wie weet wat ik daar zal tegenkomen...

Re: Even voorstellen: Geert

Geplaatst: 08 Jun 2013, 20:07
door DennisB
Herkenbaar, zo'n voorkeur :) Welkom!

Re: Even voorstellen: Geert

Geplaatst: 09 Jun 2013, 09:47
door screenerke
welkom Geert :hoedaf

Re: Even voorstellen: Geert

Geplaatst: 09 Jun 2013, 09:48
door Pellie
Welkom!!

Re: Even voorstellen: Geert

Geplaatst: 09 Jun 2013, 16:28
door I_SPEY
Welkom op dit forum, Geert :) Rij regelmatig door Uithoorn heen, op weg naar Mijdrecht, Woerden (soms Utrecht) en dan weer terug richting Rotterdam.

Re: Even voorstellen: Geert

Geplaatst: 09 Jun 2013, 17:10
door demaarten
Welkom op dit leerrijke forum, Geert!

Re: Even voorstellen: Geert

Geplaatst: 12 Jun 2013, 08:18
door JayDie
Welkom!

Re: Even voorstellen: Geert

Geplaatst: 09 Jul 2013, 10:31
door MichelC
Welkom :jazzybass