Nieuw op het Whisky forum: Pier1984
Nieuw op het Whisky forum: Pier1984
Dag allen,
Nieuw op dit forum en daarom even een korte introductie. Mijn naam is Pieter en zoals de naam al doet vermoeden geboren in het jaar 1984 en al een aantal jaren liefhebber van whisky. Ik vind veel lekker, maar heb een echte zwak voor Islay. Lagavulin 16y staat dan ook altijd wel in de kast. Daarnaast eigenlijk altijd wel meerdere single malts in de kast en ook een enkele blend, allemaal Schots of Iers. Ooit een keer uit de bocht gesprongen en een flesje Yamazaki 10 gekocht, maar was hier toch minder gecharmeerd van. Ik hoop hier op de hoogte te blijven van nieuwe weetjes, eventueel leuke of interessante flesjes en reviews. Groeten uit Tukkerland!
Nieuw op dit forum en daarom even een korte introductie. Mijn naam is Pieter en zoals de naam al doet vermoeden geboren in het jaar 1984 en al een aantal jaren liefhebber van whisky. Ik vind veel lekker, maar heb een echte zwak voor Islay. Lagavulin 16y staat dan ook altijd wel in de kast. Daarnaast eigenlijk altijd wel meerdere single malts in de kast en ook een enkele blend, allemaal Schots of Iers. Ooit een keer uit de bocht gesprongen en een flesje Yamazaki 10 gekocht, maar was hier toch minder gecharmeerd van. Ik hoop hier op de hoogte te blijven van nieuwe weetjes, eventueel leuke of interessante flesjes en reviews. Groeten uit Tukkerland!
0 x
- EdwinWalker
- Actief lid

Re: Nieuw op het Whisky forum: Pier1984
Welkom Pieter!
Er is op dit moment net een oprichting van een heuse Twents Whiskygenootschap.
Misschien wel leuk om hier ook eens naar te kijken.
Meer info bij Ruud: http://www.hetwhiskyforum.nl/viewtopic.php?f=634&t=3683&p=47571&hilit=ruud#p47571
Mvg, Edwin
Meer info bij Ruud: http://www.hetwhiskyforum.nl/viewtopic.php?f=634&t=3683&p=47571&hilit=ruud#p47571
Mvg, Edwin
Laatst gewijzigd door EdwinWalker op 13 Mei 2013, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Welkom Pieter. Laat je niet afschrikken door je mindere ervaring met een Yamazaki 10 years old. Er zijn werkelijk schitterende Japanse whisky's te koop. Je zou een proeverij kunnen aangrijpen om daar verder kennis mee te maken.
Lagavulin en Ardbeg zijn erg lekker en als dat je smaak is, zou je eens Laphroaig kunnen proberen
De 10 years old en Quarter Cask zijn aanraders!
Frank
Lagavulin en Ardbeg zijn erg lekker en als dat je smaak is, zou je eens Laphroaig kunnen proberen
De 10 years old en Quarter Cask zijn aanraders!Frank
0 x
Welkom Pieter.
En ik ben het met Frank eens, er komt heel mooie whisky uit Japan maar meestal niet echt goedkoop... Dus nog niet afschrijven.
En ik ben het met Frank eens, er komt heel mooie whisky uit Japan maar meestal niet echt goedkoop... Dus nog niet afschrijven.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
EdwinWalker schreef:Welkom Pieter!![]()
Dankje Edwin, zal het eens bekijken!
OpiumX schreef:
Lagavulin en Ardbeg zijn erg lekker en als dat je smaak is, zou je eens Laphroaig kunnen proberenDe 10 years old en Quarter Cask zijn aanraders!
Frank
Ik heb 2 flessen Ardbeg staan, maar die zijn nog dicht. Volgens mij nog nooit Ardbeg gehad haha. Mijn vader heeft de Quarter Cask en mijn zwager heeft altijd de gewone Laphroig 10. Allebei erg lekker!
De Japanse whisky heb ik nog niet afgeschreven hoor, het was tot nu toe slechts mijn enige ervaring. In de toekomst probeer ik het nog wel weer een keer maar ik heb nog een shortlist die eerst verwezenlijkt moet worden en dat wordt al duur genoeg

0 x
Dan zou ik die Ardbegs maar snel eens open maken, als ik jou was!
Frank
Frank
0 x
OpiumX schreef:Dan zou ik die Ardbegs maar snel eens open maken, als ik jou was!![]()
Frank
Binnenkort de door velen verguisde Blasda maar eens proberen
0 x
Welkom! Leuk je al zo actief te zien.
Je kunt de Nikka from the Barrel eens proberen. Japans en betaalbaar.
Zie ook het onderwerp over 'Naast single malt ook goede blends' en 'whisky onder de 25 euro'.
Je kunt de Nikka from the Barrel eens proberen. Japans en betaalbaar.
Zie ook het onderwerp over 'Naast single malt ook goede blends' en 'whisky onder de 25 euro'.
0 x
JayDie schreef:Welkom! Leuk je al zo actief te zien.
Je kunt de Nikka from the Barrel eens proberen. Japans en betaalbaar.![]()
Dank voor de tip, ik zal hem onthouden!
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”