Even voorstellen een The Macallan liefhebber: fredyvo
Even voorstellen een The Macallan liefhebber: fredyvo
Mijn naam is Fred, woon in Groningen en ben 52 jaren jong. Mijn eerste ervaring met whisky is ongeveer 30 jaar geleden, het was een blended en puur niet te pruimen, dus werd deze gemixt met cola. Ongeveer 8 jaar geleden ben ik heel voorzichtig via Johnnie Walker, Ballantines, Famous Grouse, Glenfiddich en Glenlivet de whisky weer ongemixt gaan drinken. En sinds vorig jaar ben ik uiteindelijk blijven hangen bij The Macallan en dan met name de Fine Oak. Ik ben dan ook zeer in mijn nopjes dat ik deze range, op de 30 jaar oude na, compleet heb en voor dit jaar staat The Macallan 1824 series op het verlanglijstje.
0 x
Re: Even voorstellen een The Macallan liefhebber.
Welkom Fred! 
Als je The Macallan lekker vind, probeer dan ook eens een Glendronach of The Balvenie, die zitten in hetzelfde straatje (maar dan net even anders
).
Als je The Macallan lekker vind, probeer dan ook eens een Glendronach of The Balvenie, die zitten in hetzelfde straatje (maar dan net even anders
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Re: Even voorstellen een The Macallan liefhebber: fredyvo
Welkom Fred.
The Macallan en dan met name de Fine Oak..... dan zul je de Glenfiddich 15yo solera ook zeker waarderen!
The Macallan en dan met name de Fine Oak..... dan zul je de Glenfiddich 15yo solera ook zeker waarderen!
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
- Liquid_Gold
- Senior

Welkom op dit forum, Fred en "join the party"! 

0 x
Welkom Fred,probeer ook de oude Macallan's,de sherry's
zijn duurder maar ik waardeer ze zelf beter dan de Fine Oak. 

0 x
Tjonge, meteen aan het verzamelen geslagen... Welkom!
Frank
Frank
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”