Ik ben net nieuw hier dus ik stel me ook even kort voor (omdat jullie dat leuk vinden
Ik ben Heidi, 27 (bijna 28) jaar en sinds een jaar hou ik me bezig met whisky. Ik ben vorig jaar op studiereis geweest naar Edinburgh
en hier heb ik kennis gemaakt met whisky tijdens een rondleiding met proeverij. Ik vond het zo'n interessant verhaal en de whisky was wel even wennen (ik had de meest rokerige maar genomen, die rook het lekkerst), maar de smaak begon snel te wennen. Na thuiskomst bij mn vader maar eens wat uit zijn whiskycollectie geproeft en gaandeweg vond ik het steeds lekkerder. Inmiddels heb ik mijn eigen collectie aangelegd en mijn voorkeur gaat uit naar de wat meer rokerige whisky's (o.a. Talisker en Black Grouse staan hier in de kast), maar ik heb ook andere soorten/smaken in de kast staan. Mijn laatste aanwinst is de Highland Park Thor... durf hem eigenlijk niet open te maken...maar hij lijkt me wel erg lekker .
Ben vorig jaar naar een proeverij hier in NL geweest en dat was erg leuk, leerzaam en (vooral tegen het einde) erg gezellig. Dit jaar wil ik weer gaan. En in de toekomst ga ik zeker nog een keer weer naar Schotland!
Nou, dat is wel even genoeg over mij.
Groetjes Heidi